video thumb

مدیر استراتژی بایننس: قیمت بیت کوین تا ۱۰۰٫۰۰۰ دلار افزایش خواهد یافت

لیست عناوین این مطلب

هیچ تردیدی وجود ندارد که اخیرا قیمت بیت کوین بر همه چیز بازار ارزهای دیجیتال حکمرانی می کند. حتی با اصلاح ۲۵ درصدی این ارز دیجیتال، بیت کوین به عنوان پادشاه ارزهای دیجیتال آن چنان عملکرد خوبی داشته که مدیر اصلی استراتژی بزرگ ترین صرافی جهان معتقد است که قیمت این ارز دیجیتال تا ۱۰۰ هزار دلار نیز افزایش خواهد یافت.

همچنان، چشم انداز بلندمدت بیت کوین کاملا افزایشی است و طبق عقیده یک مدیر اجرایی در این صنعت، رسیدن بیت کوین به قیمت ۱۰۰ هزار دلار خیلی دور از ذهن نیست.

قیمت بیت کوین با رسیدن به ۱۱۷۷۴٫۳۸ دلار به یک اصلاح ۲۵ درصدی دست یافته است و به نظر می رسد که با کاهش بیشتری نیز روبرو خواهد شد.

اما گفتنی است که چشم انداز بلندمدت این ارز دیجیتال همچنان صعودی استدتا جایی که یکی از مدیران اجرایی این صنعت فکر می کند که رسیدن قیمت آن به ۱۰۰٫۰۰۰ دلار چندان دور از ذهن نیست. جین چائو (Gin Chao)، مدیر استراتژی بایننس در گفتگو با BlockTV عنوان کرد:

اگر به الگوهای پیشین بنگرید، احتمالا در انتظار افزایش های جدید قیمت بیت کوین حداقل در محدوده ۵۰ الی ۱۰۰ هزار دلار خواهید بود.

اظهارات وی درباره آلت کوین ها جالب هستند و با نگاهی به عملکرد بازار در سال ۲۰۱۹، به سختی می توانید با او مخالفت کرد. اکثریت آلت کوین ها از زمان بازار خرسی در ماه دسامبر سال ۲۰۱۸ افزایش اندکی را به همراه داشته اند. بسیاری از ارزهایی که ارزش بازار بیشتری دارند مانند ریپل، بیت کوین کش، کاردانو، استلار و ترون همچنان ۸۰ درصد کمتر از بالاترین قیمت خود در اواخر سال ۲۰۱۷ قرار دارند. حتی برخی از آنها همچنان ۹۰ درصد پایین تر از اوج قیمت خود در سال ۲۰۱۷ می باشند.

چائو افزود، ما در حال ورود به چهارمین سیکل بازار بیت کوین هستیم. در سیکل های قبلی، یک همبستگی آشکار بین آلت کوین ها و بیت کوین وجود داشت. این مورد در سال ۲۰۱۹ صدق نکرد، زیرا با اینکه بیت کوین افزایش یافت اما آلت کوین ها راکد بودند.

نزول آلت کوین ها

ماه گذشته، تعدادی از آلت کوین ها مانند ریپل، بیت کوین کش، ای او اس، استلار و آیوتا به اندازه منصفانه ای کاهش داشتند، در حالی که کل ارزش بازار ارزهای دیجیتال با افزایش ۲۷ درصدی همراه بود. همانطور که بیت کوین سرد می شود، عملکرد آلت کوین ها دوباره منجمد می شود. با اصلاح بیشتر بیت کوین، قیمت بسیاری از آنها در طول چند روز گذشته به کاهش دو رقمی رسیده اند.

ارزش کل بازار از اواخر هفته گذشته به ۸۰ میلیارد دلار کاهش یافته است، اما سهم بیت کوین از کل ارزش بازار بیش از ۶۰ درصد باقی مانده است. چائو می گوید برای مدت زیادی از فصل آلت کوین خبری نیست طوری که بسیاری از آنها همچنان در عمق زمستان خود به سر می برند.