سرمایکس
sarmayex Coin icon

بازار معامله حرفه ای

سرمایکس راه اندازی شد

sarmayex Coin icon
شروع معامله sarmayex Arrow icon
video thumb

تحقیقات گوگل نشان داد: افزایش محبوبیت عمومی بیت کوین طی ۱۷ ماه گذشته

اطلاعات منتشر شده از سوی Google Trends نشان می دهد که جستجوی عبارت بیت کوین در گوگل طی ۱۷ ماه گذشته به بالاترین میزان رسیده است. به گفته کارشناسان، با ورود بیت کوین به بازار گاوی خود طی هفته های اخیر، توجه عمومی دست کم از تاریخ ۱۱ الی ۱۲ فوریه ۲۰۱۸ یعنی از زمانی که قیمت بیت کوین حدود ۸۶۰۰ دلار بود، به این ارز دیجیتال بسیار بیشتر از گذشته شده است.
اما در خصوص آمار و اطلاعات جغرافیایی مربوط به گوگل کردن عبارت بیت کوین طی ۷ روز منتهی به پایان ماه ژوئن نیز باید گفت که بیشترین تعداد جستجوها در این بازه زمانی برای ارز دیجیتال بیت کوین مربوط به شهرهای São José dos Campos و Caxias do Sul کشور برزیل بوده است. البته به اعتقاد گوگل، شهر «بنین» در نیجریه حتی آماری بیش از دو شهر مذکور داشته است.
اما نکته قابل توجه اینکه در لیست ارائه شده توسط گوگل، شهرهای سیلیکون ولی ایالت کالیفرنیا، لارکزپور، سان فرانسیسکو، سانی ویل و سن خوزه بالاترین آمار شهرهای آمریکا در جستجوی عبارت بیت کوین را به خود تخصیص داده اند.
اما در بازه زمانی ۳۰ روزه نیز شاهد نمایی متفاوت از تغییر سلایق و علایق مردم در خصوص بیت کوین هستیم. در این بازه زمانی، شهر لاگوس نیجریه در صدر جدول جستجو کنندگان عبارت بیت کوین در اینترنت قرار داشته و شهرهای مونیخ و وین به ترتیب در رتبه های بعدی جدول قرار دارند. همچنین شهرهای لس آنجلس و یونکرز در آمریکا نیز به ترتیب رتبه های چهارم و پنجم را به خود تخصیص داده اند.

اما در تحقیق دیگر انجام شده توسط گوگل که نتایج آن هفته گذشته توسط نشریه کوین تلگراف منتشر شد، به این نتیجه می رسیم که طی ۱۷ ماه گذشته، علاقه عمومی نسبت به بیت کوین بسیار افزایش یافته و که این میزان علاقه حتی در اوایل ماه ژوئن سال جاری میلادی به بالاترین حد خود رسیده است.

  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media

خرید حضوری

sarmayex pin location