سرمایکس
sarmayex Coin icon

بازار معامله حرفه ای

سرمایکس راه اندازی شد

sarmayex Coin icon
شروع معامله sarmayex Arrow icon
video thumb

نخستین بلاک چین آلمان در فهرست بورس رسمی این کشور قرار گرفت

شرکت ارائه دهنده خدمات مبتنی بر بلاک چین Advanced Blockchain AG آلمان، رتبه نخست در توسعه نهادهای مبتنی بر بلاک چین در این کشور توسط بورس اوراق دیجیتال Xetra که توسط بورس مرکزی آلمان (DB) اداره می شود را به خود تخصیص داد.
لازم به ذکر است سیستم تمام دیجیتال تجاری Xetra در سال ۱۹۹۷ راه اندازی شده و نخستین بار در بازار بورس فرانکفورت از آن استفاده شد. اما از آن زمان تاکنون، Xetra اقدام به توسعه پلتفرم تجاری خود کرده و ۲۰۰ شرکت همکار از ۱۶ کشور اروپایی به علاوه شرکت هایی از کشورهای امارات و هنگ کنگ را به مجموعه تجاری خود اضافه کرده است.
بر اساس اطلاعات منتشر شده اخیر، در حال حاضر، سهم Xetra از سهام بورس آلمان ۱۳۱ میلیارد یورو سرمایه بوده که این رقم در ماه مه سال جاری میلادی به ۱۴۶ میلیون یورو نیز افزایش یافت. این در حالیست که گردش مبادلات دیجیتال Xetra در روز نیز به رقم ۶ میلیون یورو می رسد که رکوردی قابل توجه در بازار ارزهای دیجیتال به حساب می آید.
بر اساس گزارش منتشر شده از سوی بازار بورس فرانکفورت، در حال حاضر شرکت Lang & Schwarz آلمان بیشترین سهام Advanced Blockchain AG را در اختیار داشته و البته این شرکت در بازار بورس دوسلدورف نیز سرآمد محسوب می شود.
Advanced Blockchain AG همچنین قراردادی با شرکت مخابرات دولتی آلمان امضا کرده که بر اساس آن قرار است شرکت تلکام آلمان نسبت به فراهم آوردن بسترهای لازم جهت استفاده از فناوری IoT (اینترنت اشیاء) برای این شرکت اقدام نماید. گفته می شود این پروژه قرار است در سه ماهه سوم سال جاری میلادی راه اندازی شود. البته پروژه مذکور تنها مورد همکاری میان دو طرف نخواهد بود. دو طرف قرار است بر روی پروژه مبتنب بر بلاک چین دیگری به نام DAGchain با یکدیگر همکاری نمایند که در طراحی آن از الگوریتم های هوشمند سیستم مالی غیر متمرکز AI استفاده خواهد شد.

  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media

خرید حضوری

sarmayex pin location