video thumb

فروش بیت کوین فیزیکی به قیمت ۹۹ هزار دلار در فروشگاه eBay

نشریه کوین تلگراف از قروش نخستین بیت کوین فیزیکی به ارزش ۹۹ هزار دلار در فروشگاه اینترنتی eBay خبر داد. بر اساس این گزارش، خریدار این بیت کوین باید حتما خریدار توکن های بیت کوین در سال ۲۰۱۱ باشد. همچنین دارنده توکن نباید توکن را از دست دیگری خریداری کرده باشد و همچنین تمام پلمپ های بیت کوین فیزیکی باید سالم باشند.
نحوه پرداخت وجه خرید این بیت کوین نیز باید از طریق ارز دیجیتال و یا به صورت نقدی پرداخت شود. همچنین امکان مبادله این بیت کوین با املاک و مستغلات نیز وجود دارد.
فروشنده این بیت کوین همچنین اعلام کرده که خود در سال ۲۰۱۲ اقدام به خرید این بیت کوین کرده و از آن زمان، این بیت کوین فیزیکی را در جای امنی نگهداری کرده است. وی همچنین مدعی شده که تنها چند صد عدد از این نوع بیت کوین در تمام جهان وجود دارد که بیت کوین مذکور یکی از آنهاست.
لازم به ذکر است این نوع بیت کوین در سال ۲۰۱۰ توسط یک طرفدار پر و پا قرص این ارز دیجیتال و به عنوان یک محصول کلکسیونی به بازار عرضه شد. اما مخترع و فروشنده این نوع بیت کوین از نوامبر سال ۲۰۱۳ تولید و فروش این نوع بیت کوین را متوقف ساخت. کد مربوط به بیت کوین خریداری شده توسط مشتری در داخل این سکه ها درج شده و بر روی آنها هولوگرام درج شده است.
گفته می شود تا کنون ۱۵۵۸۶ سکه فیزیکی بیت کوین که هر کدام حاوی یک بیت کوین هستند، به بازار منتشر شده که تا کنون ۴۶۵۱ عدد از این سکه ها باز شده اند. لازم به ذکر است هر یک از این سکه ها تا ماه مارس سال جاری میلادی به قیمت ۶۰ هزار دلار به فروش می رسید.