video thumb

فوجیتسو سیستم شناسایی هویت کاربران طرف تراکنش‌های ارزی دیجیتال را اختراع کرد

شرکت ژاپنی فوجیتسو از تاسیس یک سیستم میتنبی بر بلاک چین جدید خبر داد که به گفته مسئولین این شرکت، می تواند هویت طرف های مشارکت کننده در فرآیند یک پرداخت را تشخیص دهد.
این شرکت بزرگ ژاپنی با صدور بیانیه ای رسمی در وب سایت خود، در خصوص این سیستم توضیح داد که شناسایی خویت غیر متمرکز (DID) در حقیقت ابزاری برای اشخاص و شرکت های تجاری فراهم می سازند که از آن طریق می توانند به کاربران مشارکت کننده مورد اطمینان در تراکنش ها امتیاز دهد. با این حساب، هر یک از کاربران یک تراکنش می توانند به صورت جداگانه اقدام به انتشار و یا حفظ اطلاعات مربوط به ضریب اطمینان پذیری خود بر روی یک لجر توزیعی مشترک کنند.
پس از این مرحله، DID اقدام به طبقه بندی آنالیز میزان خطر پذیری آن اطلاعات کرده و بر اساس خروجی سیستم تحلیل داده، اقدام به امتیاز دهی به آن کابر کرده و این اطلاعات را در اختیار سایر کاربران قرار می دهد. فوجیتسو همچنین اعلام کرده که سیستم هایی در فضای لجرهای بلاک چینی وجود دارند که به عنوان عامل تبانی با یک واسطه عمل کرده و امکان جاسوسی اطلاعات کاربران و یا ارائه اطلاعات نا درست از آنها را فراهم می آورد.
لازم به ذکر است این نخستین محصول مبتنی بر بلاک چین فوجیتسو نیوده و پیشتر در سال گذشته نیز اقدام به راه اندازی ساز و کاری برای آن دسته از کاربرانی کرده بود که می خواستند کار با لجرهای توزیعی را امتحان کرده و آموزش ببینند.