سرمایکس
sarmayex Coin icon

بازار معامله حرفه ای

سرمایکس راه اندازی شد

sarmayex Coin icon
شروع معامله sarmayex Arrow icon
video thumb

بیزینس اینسایدر: رده سنی ۱۳ تا ۲۱ سال علاقه‌ای به خرید ارزهای دیجیتال ندارند

نشریه آمریکایی بیزینس اینسایدر با انتشار تحقیقی میدانی اعلام کرد که نسل موسوم به نسل Z که رده سنی ۱۳ الی ۲۱ سال را شامل می شود، علاقه ای به خرید ارزهای دیجیتال و مالکیت آنها ندارند.
بر اساس این گزارش، موسسه تحقیقاتی SurveyMonkey Audience که مجری انجام این پژوهش بوده، اعلام کرده که در انجام این پروژه، از ۱۸۸۴ شهروند آمریکایی با رده سنی ۱۳ الی ۲۱ سال نظر سنجی کرده است و در این نظر سنجی، از مشارکت کنندگان سوال شده که تا چه حد امکان دارد که تا شش ماه آینده اقدام به خرید ارز دیجیتال کنند؟ گفته می شود که ۵۲ درصد از شرکت کنندگان پاسخ منفی به سوال مذکور داده اند.
به علاوه، ۵ درصد از آنها گفته اند که احتمال دارد نسبت به خرید ارز دیجیتال اقدام کنند، ۶ درصد گفته اند که به احتمال زیاد این کار را انجام خواهند داد و ۱۵ درصد نیز گفته اند که شاید این کار را انجام دهند. ۱۷ درصد از شرکت کنندگان نیز گفته اند که خیلی بعید است که این کار را انجام دهند و البته ۴ درصد از آنها نیز پاسخ های دیگری به این سوال داده اند. البته بیزینس اینسایدر تاکید کرده که تحقیق حاضر را در ماه ژانویه و پیش از گاوی شدن روند بازار ارزهای دیجیتال انجام داده است.
به همین دلیل در ادامه این گزارش آمده است: بهبود شرایط بازار (برای ارزهای دیجیتال) می تواند منجر به ایجاد برخی تغییرات در پاسخ ها شده باشد و منجر به بازبینی در نتایج این تحقیق شود. به این ترتیب، پیش بینی می شود که سطح پاسخ ها ۲۶ درصد در بازار فعلی ارزهای دیجیتال بهبود یافته باشد.
با وجود انتشار این گزارش، شرکت بزرگ روسی «کسپر اسکای» با انجام تحقیقی مشابه اعلام کرده که ۱۹ درصد از مردم جهان تا کنون اقدام به خرید ارزهای دیجیتال کرده اند که این آمار بسیار امیدوار کننده است.
همچنین شرکت سرمایه گذاری آمریکایی Fidelity Investments در ماه مه تحقیقی انجام داد که نتایج حاصل از آن نشان می دهد ۲۲ درصد از خریداران ارزهای دیجیتال، مشتریان سازمانی و بزرگ بوده اند.

  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media

خرید حضوری

sarmayex pin location