video thumb

معرفی یک محصول تحلیل ارزهای دیجیتال توسط Crypto Briefing و کوین‌مارکت‌کپ!

طبق گزارش کوین تلگراف، پلت فرم ارزیابی ارز دیجیتال Crypto Briefing و پلتفرم داده ها و اطلاعات بازار ارزهای دیجیتال کوین مارکت کپ قصد دارند تا به طور مشترک یک محصول تحلیل ارزهای دیجیتال جدید به نام Simetri را راه اندازی کنند.

Symetri به منظور اطمینان از شفافیت و اطمینان از داده های دفتر سفارش صرافی های ارزهای دیجیتال طراحی شده است، این محصول، همچنین تحلیل عمیق بنیادی و یک دید بی طرفانه نسبت به پروژه های ارزهای دیجیتال را ارائه می دهد. گفتنی است که Symetri در پروفایل‌ های ارزهای دیجیتال در سایت کوین‌ مارکت‌ کپ جای‌گذاری خواهد شد.

به ویژه اینکه، Symetri عناصر اساسی یک پروژه را مانند اکوسیستم تکنولوژی، ابزار، توسعه، پشتیبانی، و عوامل مختلف دیگری که به یک پروژه سالم و پایدار کمک می کند، مورد ارزیابی قرار خواهد داد.  کریلین چان (Carylyne Chan)، مدیر کل بازاریابی کوین مارکت کپ عنوان کرد:

ترکیب SIMETRI و کوین مارکت کپ نشان دهنده‌ی یک مسیر مثبت برای استانداردسازی داده های رمزنگاری است. استانداردسازی داده ها یک عامل کلیدی در حصول اطمینان از این مسئله است که می توانیم اطلاعات بیشتری را به طور مداوم در اختیار مردم قرار دهیم. منابع داده های قابل اعتماد، یک نکته اساسی در بازارهای مالی سنتی هستند و با رشد و بلوغ ارزهای دیجیتال، آنها نیز به داشتن چنین منابعی نیاز دارند.

در ماه می، کوین مارکت کپ از صرافی های ارزهای دیجیتال خواست تا داده های دقیقی را به منظور بهبود شفافیت اطلاعات موجود در این پلتفرم در اختیار آنها قرار دهند. در آن زمان، کوین مارکت کپ به همه ی صرافی های لیست شده اولتیماتوم داد و آنها را تهدید کد که در صورتی که قادر به ارائه دقیق داده های خود نباشند از لیست این پلتفرم حذف خواهند شد.

بر اساس یک تحلیل اختصاصی از کوین تلگراف که در اواخر ماه ژوئن منتشر شد، ۷۰ درصد از صرافی ها گزارش دادند که اطلاعات دقیقی را به کوین مارکت کپ ارائه داده اند.