video thumb

بانک آمریکایی خواستار مسدود سازی حساب های Tether شد

به گزارش کوین دسک، بانک آمریکایی Metropolitan Commercial Bank از شرکت منتشر کننده ارزهای پایدار Tether درخواست کرده تا حساب های بانکی خود در این بانک را مسدود نماید.
گفته می شود Tether و شرکت های زیر مجموعه این صادر کننده ارزهای پایدار دیجیتال، برای مدتی بیش از شش ماه چندین حساب در بانک Metropolitan Commercial Bank داشته اند که اکنون بانک مذکور در پی درخواست واصل شده به این بانک در سال ۲۰۱۸، اقدام به مسدود سازی این حساب های بانکی نموده است. یک مقام ارشد Metropolitan Commercial Bank در گفتگو با کوین دسک در خصوص این تصمیم گفت که حساب های بانکی متعلق به Tether و شرکت های زیر مجموعه آن، مدت هاست که گردش مالی و فعالیت خاصی نداشته اند.
این مقام ارشد گفت: Metropolitan Commercial Bank همکاری خود با حساب های مالی متعلق به شرکت های Tether، BitFinex و Digfinex که فعالیت بسیار ناچیزی نیز داشته اند محدود کرده و از این شرکت ها خواسته تا حساب های خود را تا پیش از ۵ ماه دیگر ببندند.
بر اساس گزارش منتشر شده از سوی کانون وکلای نیویورک که در آن به دستکم ۳۰ گزارش منتشر شده در همین خصوص پرداخته شده، دو شرکت Tether و Bitfinex متهم به کلاهبرداری ۸۵۰ میلیون دلاری از مشتریان خود در این دو شرکت شده اند که پرونده مربوط به آن نیز در حال حاضر در دادگاه ایالتی نیویورک در حال رسیدگی است.