سرمایکس
sarmayex Coin icon

بازار معامله حرفه ای

سرمایکس راه اندازی شد

sarmayex Coin icon
شروع معامله sarmayex Arrow icon
video thumb

سیستم بلاک چین شناسایی هویت در کره جنوبی تولید می شود

یک کنسرسیوم متشکل از بزرگان آی تی کره جنوبی از آغاز همکاری با یکدیگر برای راه اندازی سیستم شناسایی هویتی سیار مبتنی بر بلاک چین در سال ۲۰۲۰ خبر دادند.

بر اساس گزارش منتشر شده از سوی نشریه «کوریا تایمز»، این بزرگان عبارتند از: بانک KEB Hana،Woori بانک، شرکت KOSCOM، شرکت مخابراتی SK Telecom، شرکت SK و سرانجام دو غول بزرگ الکترونیکی کره جنوبی یعنی ال جی و سامسونگ. گفته می شود هدف از این شراکت، توسعه یک سیستم شناسایی خود گردان هویت است که نیاز به هیچ گونه واسطه ای نداشته و بتواند اطلاعات هویتی مربوط به افراد و یا سازمان های فعال طرف حساب در تراکنش های آنلاین را پایش نماید.

این سرویس به مشترکان این امکان را می دهد که اطلاعات شخصی خود مانند نشانی محل سکونت، شماره حساب های بانکی را تجمیع کرده و هر زمان که بخواهند به آنها دسترسی داشته باشند. گفته می شود نهادهای درگیر این پروژه در بخش های صدور گواهی، بخش مخابرات و بخش مدیریت موبایل فعال هستند. همچنین سامسونگ قرار است امنیت اطلاعات ذخیره شده را تضمین نماید.

گفته می شود سامسونگ با استفاده از پلتفرم مدیریت اطلاعات Samsung Knoxکه به صورت پیش فرض بر روی گوشی و تبلت های هوشمند ساخت این شرکت نصب شده است. قرار است این کنسرسیوم در سال ۲۰۲۰، شرکای جدید از بخش های دیگر همچون دانشگاه ها، بیمارستان ها، بیمه ها، شرکت های تولید بازی و سرگرمی و کلاب ها را به مجموعه خود اضافه خواهد کرد.

  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media

خرید حضوری

sarmayex pin location