video thumb

یک شهر دیگر کانادا پرداخت بیت کوین را برای مالیات‌های دارایی پذیرفت

بیت کوین یک قدم دیگر در پذیرش عمومی پیشرفت داشت. در یکی از حومه‌های شهر تورنتو رأی به پذیرش بیت کوین برای پرداخت مالیات بر دارایی داده شد

نقد، کارت اعتباری یا بیت کوین؟

کانادایی‌هایی که در شهر ریچموند هیل زندگی می‌کنند حالا می‌توانند مالیات بر داراییشان را با بیت کوین پرداخت کنند و برای این باید از همکاری بین شهرداری و کوین بری تشکر کرد.

کوین بری یک ارائه دهنده ارزدیجیتالی مبتنی بر راهکار خاص کانادایی است که موجب ایجاد یک راهکار تجاری می‌گردد. این همکاری با شهر ریچموند، هیل دومین قراردادی است که کمپانی کوین بری برای پردازش مالیات بر دارایی‌ها امضا نموده است.

مشتری دوم کوین بری شهر اینیسفیل است که آن هم جزئی از کلان شهر تورنتو است.

در دهم جولای، نماینده شهر ریچموند هیل به پذیرش بیت کوین برای پرداخت مالیات بر دارایی رأی داد و این گزینه همانطور که به کسب و کار داده شده بود به ساکنین نیز داده شده است. وقتی مشتریان مالیات بر دارایی خود را به کوین بری پرداخت می‌کنند، وجوه از طریق کوین بری اخذ می‌گردد و تبدیل به دلار کانادا می‌شود. این به این معناست که دو شهر ریچموند هیل و اینیسفیل اصلا بیت کوین را در طول هیچ زمانی نگه نمی‌دارند.

شهردار ریچموتند هیل گفته که بیت کوین پول آینده است

کارمندان شهرداری در شهر ریچموند هیل تخمین می‌زنند که آن ها تا ۳۰سپتامبر می‌توانند پرداخت‌ها را بپذیرند اما این بستگی به میزان زمانی دارد که ادغام تکنولوژی کوین بری با زیرساخت های موجود، نیاز دارد.

جو دی پاول، معاون شهردار ریچموند هیل گفته که:

ما عقیده داریم که تقاضا برای پرداخت با ارزهای دیجیتالی در سال های آتی ، به ویژه در میانه هزاره ما، رو به گسترش است. شورای ما نسبت به موفقیت کوین بری در پیاده سازی پرداخت با ارز دیجیتالی در شهر اینیسفیل آگاه شد و از آنجا که هزینه و خطری برای انجام کار مشابه وجود نداشت، تصمیم گیری برای ما بسیار راحت تر بود.

همچنین مشابه چنین همکاری‌ای در ایالت اوهایو، از ایالات متحده امریکا رخ داد. در اوایل سال جاری در ایالت اوهایو قانونی به تصویب رسید که کسب و کارها می‌توانند در ۲۳ زمینه مختلف مالیاتی، مالیات خود را به صورت بیت کوین پرداخت کنند. قانونگذاران ایالتی در ایالت های وایومینگ و کلرادو از ایالات متحده امریکا نیز قوانینی را به تصویب رساندند که کسب و کار های ارز دیجیتالی و بلاک چین را در کشور آسان تر کند.