سرمایکس
sarmayex Coin icon

بازار معامله حرفه ای

سرمایکس راه اندازی شد

sarmayex Coin icon
شروع معامله sarmayex Arrow icon
video thumb

سهم ۱٫۷ میلیارد دلاری بلاک چین از بازار سلامت تا سال ۲۰۲۶

بر اساس گزارش منتشر شده در نشریه کوین تلگراف، سهم فعلی تکنولوژی بلاک چین در بخش بازار سلامت و درمان نا سال ۲۰۲۶ به رقم ۱٫۷ میلیارد دلار خواهد رسید.
در گزارش مذکور که از سوی موسسه مشاوره و تحقیقات اکیومن که در بخش تکنولوژی اطلاعات فعالیت میکند منتشر شده، همچنین گفته شده که سهم بلاک چین جهانی در بازار درمان و سلامت البته به همین مقدار ۱٫۷ میلیارد دلار محدود نشده و این رقم به صورت سالانه ۴۸٫۱ درصد نیز افزایش خواهد داشت.
گفته می شود این میزان توسعه بلاک چینی نیز به لحاظ جغرافیایی ابتدا در آمریکا به عنوان بهترین میزبان راه حل های جدید و بزرگترین حامی تکنولوژی های جدید رخ خواهد داد.
اما اروپا نیز به دلیل نظارت پر قدرت بخش دولتی بر حوزه سلامت، در مقام دوم رنکینگ جهانی کاربرد بلاک چین ها ایستاده است.
گفته می شود مهمترین عامل توسعه بلاک چین در حوزه سلامت اروپا به گستردگی بلاک چین در مبادلات بازار و ورود شرکت های چند ملیتی بیشتر به قاره سبز خواهد بود. البته نبود امنیت سایبری پر قدرت در اروپا در قیاس با آمریکا دلیل دیگر قرار گیری اروپا در مقام دوم جدول عنوان شده است.
منطقه آسیا نیز به دلیل بازار به شدت در حال رشد و افزایش نرخ توسعه اقتصادی به ویژه در بخش مراقبت های عمومی مانند حوزه سلامت، در جایگاه سوم قرار گرفته که در میان کشورهای این منطقه، ژاپن با توجه به بازار منطقی، وجود نیروی کار ماهر و متخصص و همینطور به دلیل وجود جمعیت بالا در وارد کردن بلاک چین به حوزه سلامت پیشتاز قاره کهن خواهد بود.
لازم به ذکر است موسسه AMR پیشتر در ماه جولای نیز با انتشار گزارشی از افزایش سهم ۹ میلیارد دلاری بلاک چین در حوزه زنجیره تامین تا سال ۲۰۲۵ خبر داده بود. با این حال موسسه مذکور خواستار افزایش ضریب امنیت در این حوزه به دلیل اهمیت آن شده بود.

  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media

خرید حضوری

sarmayex pin location