سرمایکس
sarmayex Coin icon

بازار معامله حرفه ای

سرمایکس راه اندازی شد

sarmayex Coin icon
شروع معامله sarmayex Arrow icon
video thumb

مدیرعامل CointCorner: مجرمین، دیگر بیت‌ کوین را برای اعمال خود مطلوب نمی‌دانند!

گری دیویس (Gary Davis) به همکاری در ایجاد و مدیریت وب‌سایت «جاده ابریشم» (Silk Road)، به ۶٫۵ سال حبس محکوم شد. این مرد ۳۱ ساله ایرلندی که به آمریکا تحویل داده شده است، بین ماه‌های می تا ژوئن سال ۲۰۱۳ به‌عنوان مدیر انجمن‌ های ‌سایت جاده ابریشم فعالیت داشته است و پس‌ از آن، از ماه ژوئن ۲۰۱۳ تا تاریخ ۲ اکتبر ۲۰۱۳، به عنوان مدیر این سایت کار مشغول بوده است.

طبق آمار ارائه‌ شده توسط مقامات آمریکایی، سایت جاده ابریشم از ماه ژانویه سال ۲۰۱۱ تا ماه اکتبر سال ۲۰۱۳، چیزی بیش از ۱٫۵ میلیون تراکنش که مبلغی بالغ‌ بر ۲۱۳ میلیون دلار بوده است را انجام داده است. اخیرا، نیز کوین تلگراف گزارش داد که یکی از فروشندگان این وب‌ سایت، توانسته با استفاده از ارزهای دیجیتال بیش از ۱۹ میلیون دلار درآمد حاصل از فروش مواد مخدر را از طریق این ‌سایت پولشویی کند.

مجرمین دیگر بیت کوین را برای اعمال خود مطلوب نمی دانند

دنی اسکات (Danny Scott)، مدیرعامل صرافی CointCorner که در «جزیره من» قرار دارد، پس از انتشار این خبر عنوان کرد که محکومیت دیویس نشان‌گر این است که استفاده بیت کوین برای اعمال مجرمانه کاری بوده که در گذشته انجام می‌شده است. وی در مصاحبه با کوین تلگراف اظهار داشت که بیت کوین دیگر گزینه مطلوبی برای مجرمین نیست. وی با اشاره به تحقیقات پلیس جنایی بریتانیا و کاهش فعالیت‌ های مجرمانه پیرامون بیت کوین افزود: بیت کوین دیگر پول مورد علاقه مجرمین نیست.

وی همچنین به اطلاعات منتشرشده توسط شرکت آمریکایی Chainalysis اشاره کرد. طبق این گزارش در سال ۲۰۱۸، تراکنش‌ های بیت کوین که مرتبط با اعمال خلاف قانون می باشند، به کمتر از ۱ درصد رسیده‌ است، در حالی است که سال ۲۰۱۲، چیزی در حدود ۷ درصد از تراکنش‌ های بیت کوین را، اعمال خلاف قانون تشکیل می دادند.

مدیرعامل شرکت CoinCorner عنوان کرد که مخفی ماندن هویت در بیت کوین یک باور اشتباه است. وی افزود: در تراکنش‌ های بیت کوین از نام مستعار استفاده می ‌شود و تمام تراکنش‌ ها برای همیشه بر روی بلاک چین ذخیره می ‌شوند. به همین دلیل بیت کوین گزینه نامناسبی برای اجرای اعمال مجرمانه است.

  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media

خرید حضوری

sarmayex pin location