سرمایکس
sarmayex Coin icon

بازار معامله حرفه ای

سرمایکس راه اندازی شد

sarmayex Coin icon
شروع معامله sarmayex Arrow icon
video thumb

صرافی SFOX: دیگر اتریوم را آلت‌کوین نخوانید!

صرافی ارزهای دیجیتال San Francisco Open Exchange : SFOX در آخرین گزارش خود پیشنهاد کرد که اتریوم (ETH) دیگر به عنوان یک آلت‌ کوین در نظر گرفته نشود.

اتریوم با بیت کوین بیشتر از سایر آلت کوین ها مرتبط می باشد

در این گزارش، SFOX پیشنهاد کرد که «احتمالا طبقه‌ بندی اتریوم به عنوان آلت‌ کوین درست نیست». و دلیل اینکه این صرافی چنین پیشنهادی را ارائه داده است، این است که در شرایط فعلی، بیت ‌کوین با اتریوم نسبت به سایر آلت‌ کوین‌ ها همبستگی بیشتری دارد. نویسنده‌ی این همچنین گزارش یادآور شد:

این مسئله می ‌تواند موجب این شود که اتریوم نیز مانند بیت‌ کوین به عنوان نوعی دارایی که دارای بلاک چین اختصاصی و ویژگی ‌های منحصر بفرد است، شناخته شود. اگر این روند ادامه پیدا کند، طبقه‌ بندی اتریوم مانند سایر دارایی ‌های دیجیتال که بیت‌ کوین نیستند، به عنوان آلت‌ کوین مناسب نخواهد بود.

همچنین، این گزارش داده‌ هایی را شامل می ‌شود که همبستگی میان دارایی‌ های مختلف را نشان می ‌دهد. در این بخش، نویسنده ادعا می‌کند که همبستگی اتریوم با بیت ‌کوین ۳۰ روز قبل از تاریخ ۲۲ ژوئیه، ۰٫۷۸۸ است. از سوی دیگر، همبستگی سایر آلت ‌کوین‌ ها با بیت ‌کوین نیز شامل: بیت ‌کوین کش (BCH) 0.638، لایت ‌کوین (LTC) 0.577، بیت ‌کوین SV(BSV) 0.619، اتریوم کلاسیک (ETC) 0.602 گزارش شده است.

بحث و جدل های پیرامون لیبرای فیس بوک، باعث افزایش نوسان بیت کوین شد

این گزارش همچنین با اشاره به بحث‌ های اخیر پیرامون لیبرای فیس بوک ادعا می ‌کند که این موضوع باعث افزایش نوسانات بیت ‌کوین شده است، در حالی که کاهش قیمت در بازار ارزهای دیجیتال به طور مستقیم مورد بررسی قرار نگرفته است.

نوسانات قیمت بیت ‌کوین در بازه زمانی ۸ ژوئیه – ۲۲ ژوئیه سال ۲۰۱۹

بر اساس داده های کوین مارکت کپ، نویسنده‌ی این گزارش همچنین اشاره کرد که تسلط بیت‌ کوین در بازار ارزهای دیجیتال از ۵۰ درصد در ماه مارس به محدوده‌ی ۶۵ و ۷۵ درصد (در زمان انتشار گزارش ۶۴٫۵ درصد) افزایش پیدا کرده است. یاسین المندجرا (Yassine Elmandjra)، تحلیلگر دارایی‌ های دیجیتال در ARK با انتشار توئیتی اعلام کرد که تسلط بیت ‌کوین در برابر فورک ‌های این ارز دیجیتال از نظر نرخ هش ۹۷ درصد می باشد.

همانطور که کوین تلگراف پیش از این گزارش داده بود، بانک مرکزی چین در وب سایت خود یک اینفوگرافیک منتشر کرده که نشان می دهد، بیت کوین چیست، چگونه کار می کند و چرا ارزشمند است.

  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media

خرید حضوری

sarmayex pin location