video thumb

کوین بیس ۸ ارز دیجیتال جدید را به پلتفرم خود اضافه می‌کند!

صرافی کوین بیس (Coinbase) از اضافه شدن احتمالی هشت توکن جدید به مجموعه فعلی خود خبر داد.

کوین بیس در وبلاگ رسمی خود اعلام کرد که این صرافی اضافه کردن ارزهای دیجیتال الوگرند (Alogrand)، کازماس (Cosmos)، دش (Dash)، دیکرد (Decred)، متیک (Matic)، هارمونی (Harmony)، آنتولوژی (Ontology) و ویوز (Waves) را بررسی می کند. در حال حاضر ارزهای دیجیتال موجود در رابط کاربری غیر حرفه ای کوین بیس عبارتند از: بیت کوین (BTC)، بیت کوین کش (BCH)، اتریوم (ETC)، اتریوم کلاسیک، یو اس دی کوین (USD Coin)، ریپل (XRP)، استلار (XLM)، زدکش (ZEC)، زیرو ایکس (۰X)، لایت کوین (LTC) و بیسیک اتنشن توکن (BAT).

این اعلامیه به دنبال انتشار دستورالعمل افزودن توکن جدید در سپتامبر گذشته، منتشر شده است. کوین بیس در ادامه پست خود اعلام کرد: از آن جا که تعداد اعلامیه‌های افزودن توکن جدید در حال افزایش است، انتظار می رود که خبر افزودن دارایی جدید را تنها هنگام و یا نزدیک زمان عرضه عمومی آنها در یک یا چند محصول (پلتفرم) کوین بیس اعلام شود.

به عبارت دیگر، هر یک از این محصولات به احتمال زیاد در لیست قرار دارند. این شرکت در حال حاضر بر اساس معیارهای خود، هر محصول را مورد بررسی قرار می دهد. صرافی کوین بیس امیدوار است که در آینده بتواند حدود ۹۰ درصد از کوین‌های بازار را به پلتفرم خود اضافه کند. دستورالعمل های این شرکت برای کاربران، توسعه دهندگان و خود صرافی کوین بیس، مفید عمل می کند.

حتی در صورت عضویت، برخی ارزها ممکن است تنها در برخی کشورها قابل‌ دسترس باشند. کوین بیس عنوان کرد که هر ارز بر اساس شرایط قضایی هر منطقه مورد بررسی قرار خواهد گرفت.