video thumb

استخدام مهندس نرم افزار با گرایش بلاک چین در آمازون

شرکت بزرگ آمازون از تصمیم خود برای استخدام یک مهندس توسعه نرم افزار جهت توسعه بخش تبلیغات بلاک چینی این شرکت بزرگ خبر داد.
بر اساس این گزارش، آمازون با انتشار یک آگهی جذب نیرو در شبکه اجتماعی LinkedIn، اعلام کرد که به دنبال جذب یک مهندس توسعه نرم افزار در تیم کلورادو این شرکت و به کارگیری وی در بخش بلاک چین تبلیغاتی خود است.
آمازون در صدد است تا بخش تبلیغاتی خود را با استفاده از تقویت خرده فروشی آنلاین، سرویس های حافظه ابری پیشرفته خود و فرهنگ به سرعت رو به پیشرفت استفاده از استارت آپ ها دگرگون سازد.
در پست تبلیغاتی منتشر شده از سوی آمازون آمده است: تیم جدید ما در بولدر به دنبال یک مهندس نرم افزار جهت کار با تیم تکنولوژی تبلیغاتی ما با تمرکز بر لجر بلاک چین و همچنین سیستم های صدور صورتحساب جهت ایجاد شفافیت اطلاعات و صورتحساب های مالی چند ملیتی است.
به گفته آمازون، نقش مهندس نرم افزار مورد نیاز در این شرکت، شامل تحلیل نیازمندی ها، رهبری طراحی، اجرا و به کار گیری بخش های هسته ای و کلیدی در ارتباط با مهندسین و مدیران برنامه آمازون خواهد بود.
علاوه بر این، مهندس مورد نظر آمازون این فرصت را خواهد داشت تا بتواند نقشه راه سیستم های نرم افزاری این شرکت را طراحی و تعریف نماید. آمازون گفته که ترجیح می دهد روی گزینه هایی کار کند که سابقه لازم در امر تبلیغات، تکنولوژی مالی و بلاک چین داشته باشند.