سرمایکس
sarmayex Coin icon

بازار معامله حرفه ای

سرمایکس راه اندازی شد

sarmayex Coin icon
شروع معامله sarmayex Arrow icon
video thumb

پاداش ۲۹۰ هزار دلاری بایننس برای ارائه افشای اطلاعاتی در مورد باجگیر

بایننس ، بزرگ ترین صرافی ارزهای دیجیتال در جهان از نظر حجم مبادلات عنوان کرده، برای هر کسی بتواند اطلاعاتی را ارائه دهد که به شناسایی فردی که آنها را به انتشار اطلاعات کاربران این صرافی تهدید کرده است، کمک کند یک پاداش ۲۵ بیت کوینی در نظر گرفته است.

این شرکت مستقر در مالت در بیانیه ای عنوان کرد که در این اخاذی از آنها خواسته شده تا در ازای ۱۰ هزار عکس که ظاهرا برای تایید اعتبار حساب استفاده شده است، ۳۰۰ بیت کوین پرداخت شود. بایننس خاطر نشان کرد که آنها هنوز در حال بررسی این مورد هستند که آیا اطلاعات شخصی کاربران و تصاویر مربوط به تائید هویت آنها مربوط به اطلاعات به سرقت رفته در فوریه ۲۰۱۸ می باشد یا خیر.

صرافی های بین المللی ارزهای دیجیتال مانند بایننس که در آسیا آغاز به کار کردند، در بین سرمایه گذاران ارزهای رمزنگاری محبوبیت زیادی پیدا کردند، زیرا چنین تصور می ‌شد که آنها دارای سخت گیری کمتری نسبت به صرافی های کشورهایی مانند ایالات متحده آمریکا و ژاپن می باشند. بایننس عنوان کرد که برای تائیدهویت ها (KYC) با شرکت ثالثی قرارداد داشته تا حجم بالای درخواست برای افتتاح حساب را انجام دهد.

شایان ذکر است که چه قانونی و چه غیرقانونی، پتانسیل نشت اطلاعات می تواند برخی کاربران را که قبلا به دلیل نقض حریم خصوصی و اطلاعات در شرکت هایی مثل فیس بوک، کپیتال وان و یاهو، اطلاعاتشان به سرقت رفته را به سمت استفاده از سایت هایی که به آنها اجازه می دهد بدون ارائه هرگونه اطلاعات یا ارائه حداقلی اطلاعات شخصی از ارزهای دیجیتال استفاده کنند، سوق دهد. صرافی های ارزهای دیجیتال مدت هاست که برای سرقت ارزهای دیجیتال و اطلاعات هویتی کاربران مورد هدف هکرها قرار گرفته اند. گفتن یاست که در یک دهه گذشته، بیش از ۱٫۵ میلیارد دلار از صرافی ها به سرقت رفته است.

  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media

خرید حضوری

sarmayex pin location