video thumb

سرمایه گذاری بزرگ شرکت چینی بر روی پلتفرم BitMart

پلتفرم مبادلات ارزی دیجیتال BitMart از دریافت سرمایه گذاری تضمینی شرکت چینی Fenbushi Capital بر روی این پلتفرم مبادلات ارزی خبر داد.
بر اساس گزارش منتشر شده رسمی از سوی BitMart، با انجام سرمایه گذاری این شرکت چینی، از این پس بیت مارت امکان اتصال به بیش از ۵۰ پروژه بلاک چینی بزرگ در سرتاسر جهان را که Fenbushi Capital در آنها سهام دارد را خواهد داشت. هدف از ایجاد این دسترسی گسترده، ایجاد شفافیت و تاثیر گذاری بیشتر تر اقتصاد جهانی معرفی شده است.
در همین راستا، «شلدون شیا» بنیانگذار شرکت بیت مارت گفت: این همکاری استراتژیک با شرکت های Fenbushi Capital و Bitrise Capital بدون شک به ایجاد یک اکوسیستم رو به جلو شفاف و باز برای هر دو طرف یعنی سرمایه گذار و سرمایه های با کیفیت بالا خواهد شد.
با انجام این سرمایه گذاری، کمیته مشاورین استراتژیک شرکت بیت مارت نیز عضوی جدید به نام «بو شن» را به مجموعه همکاران خود خواهند پذیرفت که در حقیقت بنیانگذار شرکت Fenbushi Capital محسوب می شود. وی از این پس قرار است در میان اعضای بزرگ این کمیته مانند «کوین شائو»، مدیرکل شاخه بلاک چین سازنده ماشین های استخراج ارزی Canaan Creative به فعالیت بپردازد.
لازم به ذکر است، در فوریه گذشته نیز شرکت Paxful که در زمینه مبادلات بیت کوین فعال است از آغاز سرمایه گذاری مشترک با شرکت بیت مارت خبر داده بود که بر اساس آن، قرار است Paxful به ابزاری برای ایجاد تسهیل در مبادله بیت کوین به پلتفرم BitMart کمک کند.