video thumb

تحلیلگر پیشین گلدمن ساکس: قیمت بیت کوین به ۱۰۰،۰۰۰ دلار خواهد رسید!

موراد محمودوف (Murad Mahmudov)، تحلیلگر پیشین گلدمن ساکس، معتقد است که قیمت ارز دیجیتال بیت کوین به ۱۰۰،۰۰۰ دلار خواهد رسید.

بازه‌ های خود را بزرگتر کرده و گسترده‌ تر فکر کنید

محمودوف که به عنوان مدیر ارشد اطلاعات (CIO) در cryptocurrency hedge fund Adaptive Capital فعالیت دارد در توئیتی نوشت:

در نگاه اول چنین به نظر می رسد که در هفته آینده کاهش قیمت را در پیش خواهیم داشت، اما حس ششم من می‌ گوید که یک انباشت پایدار در این سطح رخ خواهد داد. سعی نکنید که با بازه‌های زمانی کوتاه مدت خودتان را گول بزنید؛ بازه‌های خود را بزرگتر کرده و گسترده‌ تر فکر کنید. بیت کوین به قیمت ۱۰۰٫۰۰۰ دلار خواهند رسید.

نمودار تحلیل تکنیکال جفت ارز بیت کوین / دلار. منبع:@MustStopMurad

محمودوف با این متن حمایت کلیدی بیت کوین را تحلیل کرد و گفت: میانگین متحرک ۲۰۰ روزه (MA) ، میانگین متحرک نمایی ۲۰۰ روزه (EMA)، شاخص قدرت نسبی (RSI) و حمایت هفتگی، همگی قیمت ۱۰٫۸ هزار دلاری را نشان می‌ دهند، اما شاید یک سایه (در نمودار شمعدانی) در صرافی‌ ها را نظاره گر باشیم.

وی با در نظر گرفتن سطح ۱۰٫۸۰۰ دلار به عنوان حمایت کلیدی و با هشدار به اینکه تمام مسئولیت معامله بر عهده خود کاربران است، گفت: اگر من یک قمار باز بودم، صبر می ‌کردم و در هر حمایت کلیدی آرام آرام به شرطم اضافه می‌ کردم»

به سمت آسمان

این پیش‌بینی بلند پروازانه اخیرا نیز توسط آنتونی پومپلیانو (Anthony Pompliano)، بنیان‌ گذار مورگان کریک مطرح شده بود. وی بر این باور بود که رویکرد تازه و صلح طلبانه که توسط بانک‌ های مرکزی اتخاذ شده، می ‌تواند قیمت بیت کوین را کند تا پایان سال ۲۰۲۱ به ۱۰۰٫۰۰۰ دلار برسد.

پومپلیانو همچنین اظهار کرد که نصف شدن پاداش استخراج بیت کوین که در نیمه ماه می سال ۲۰۲۰ رخ می دهد، می ‌تواند منجر به افزایش قیمت بیشتر بیت کوین شود.

شایان ذکر است که در ماه جولای، کوین تلگراف گزارش داد که که پلتفرم لجر اکس که در ایالات متحده واقع شده است، برنامه‌ ای را ترتیب داده که به سرمایه گذاران خرده فروشی این فرصت را می دهد تا سال ۲۰۲۰ پیش بینی های خود را در خصوص افزایش قیمت بیت کوین به ۱۰۰٫۰۰۰ دلار عنوان کنند.

گفتنی است که در حال حاضر قیمت بیت کوین در محدوده‌ی ۱۰٫۵۴۱ دلار معامله می شود.