video thumb

پیوستن شرکت مخابراتی TATA و IBM به شورای مدیریت لجر توزیعی Hedera Hashgraph

لجر توزیعی عمومی Hedera Hashgraph از اعلام آمادگی دو شرکت بزرگ IBM و شرکت مخابراتی «تاتا» هند برای مشارکت در این لجر خبر داد. به گفته این شرکت، حضور این دو شرکت بزرگ منجر به افزایش میزان مکانیسم هوشمندی لجر مذکور خواهد شد.
در همین راستا، منس هارمون مدیر عامل Hedera Hashgraph نیز با تاکید بر اینکه حضور شرکت مخابراتی تاتا و IBM منجر به تقویت مدیریت این لجر توزیعی عمومی خواهد شد، گفت: مدل مدیریت ما که شامل سیستم قدرتمند بازرسی ها و اعتبارها می شود، تضمین می کند که قدرت (لجر) ادغام پذیر نیست. با این حال همزمان به دنبال فراهم آوردن یک پلتفرم با ثبات و سنجش پذیر هستیم که توسعه دهندگان آن را خواهد ساخت.
لازم به ذکر است شورای مدیریت Hedera Hashgraph از ۳۹ نهاد و شرکت بین المللی تشکیل شده که هر عضو آن می تواند نهایتا به مدت دو دوره سه ساله حضور خود را در این شورا تمدید کند. این اعضا مسئول از بین بردن ریسک در فورک ها و تضمین پیوستگی پایگاه کدها هستند.
به گفته هارمون هم اکنون شاهد حضور گستره ای از شرکت های مخابراتی، خرده فروشان، نهادهای حقوقی و سرویس های مالی در لجر توزیعی عمومی Hedera Hashgraph هستیم.
به گفته «لیمون بیرد»، قائم مقام مدیرعامل Hedera Hashgraph، شورای مدیریت این لجر توزیعی نقطه قوت و دلیل اصلی موفقیت این لجر محسوب می شود.
بیرد گفت: اعضای شورای مدیریت در حقیقت مالکین واقعی شرکت هستند. آنها تنها نقش مشاور را بر عهده ندارند. Hedera یک لجر توزیعی عمومی است که ۳۹ شرکت زیر مجموعه دارد و خود آنها تصمیمات مربوط به مدیریت خود را اتخاذ کرده و شورا آنها را کنترل می کند.