سرمایکس
sarmayex Coin icon

بازار معامله حرفه ای

سرمایکس راه اندازی شد

sarmayex Coin icon
شروع معامله sarmayex Arrow icon
video thumb

سامسونگ پشتیبانی از بیت کوین را به گوشی‌های بلاک چینی خود اضافه کرد‍

شرکت سامسونگ اخیرا اعلام نمود که بیت کوین را به جمع ارزهای پشتیبانی شده در فروشگاه غیرمتمرکز خود با نام «بلاک چین کی استور» (Blockchain Keystore) اضافه کرده است.

این اقدام ماه‌ ها پس از عرضه‌ی پرچمدار سری Galaxy یعنی گوشی‌ های هوشمند S10 که در ماه مارس به همراه یک فروشگاه بلاک‌ چینی با نام «Blockchain Keystore» عرضه شد، صورت گرفته است که مواردی از جمله ذخیره‌ سازی ارزهای دیجیتال، تراکنش‌ های اتر (ETH) و توکن‌ های مبتنی بر پروتکل ERC-20 را ارئه می‌ کند، اما مهم ‌ترین ایراد این نرم‌ افزار‌ بلاک ‌چینی عدم پشتیبانی از بزرگ‌ ترین ارز دیجیتال بازار بود.

این غول فناوری مستقر در کره‌ی جنوبی برای چندین کیت توسعه‌ی (SDK) سری S10 خود از جمله مدل‌ های S10e، S10 S10پلاس، S10 مجهز به فناوری ۵G و همچنین مدل‌ های Note10 و Note10 پلاس، ویژگی‌ های بیت ‌کوین را اضافه کرده است.

کی استور در ماه جولای سال جاری و طی برنامه بلاک چینی سامسونگ در خصوص برنامه های غیرمتمرکز و کیت توسعه نرم‌ افزار (SDK) این شرکت منتشر شد. کی استور برای مدیریت غیرمتمرکز حساب‌ها، تهیه پشتیبان، پرداخت و امضاهای دیجیتالی به ‌کار می‌رود. همچنین گفتنی است که کی استور ابتدا تنها از بلاک چین اتریوم پشتیبانی می‌ کرد.

ویژگی‌ های بلاک‌ چینی این تلفن ‌های هوشمند در حال حاضر تنها در مناطق محدودی از جمله کانادا، آلمان، کره‌ی جنوبی، اسپانیا، آمریکا و انگلستان در دسترس می باشد.

ویژگی‌های اضافه شده به این SDK ها همچنین شامل پشتیبانی از ارز دیجیتال بومی Klay و بلاک‌چین Klaytn است که اخیرا توسط یکی از غول پیام‌ رسان‌ کره‌ای Kakao راه‌ اندازی شده‌ اند. در هفته‌ی گذشته یکی از زیرمجموعه‌ های بلاک‌ چینی شرکت Kakao با نام GroundX یک کیف ‌پول با قابلیت پشتیبانی از ارز دیجیتال Klay به نام Klip را مورد آزمایش و بررسی قرار داد و از همکاری خود با اولین نرم ‌افزار غیرمتمرکز (dApp) خبر داد.

سامسونگ، در حال حاضر ۱۷ برنامه‌ی غیرمتمرکز را در Keystore خود لیست کرده است، این درحالیست که شرکت مذکور از سوی دیگر بر روی پروژه‌ی توسعه‌ی بلاک‌چین بومی خود بر پایه‌ی اتریوم تمرکز دارد. سامسونگ اعلام نموده که در نهایت ممکن است توکن‌ های بومی خودش را منتشر کند.

  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media

خرید حضوری

sarmayex pin location