سرمایکس
sarmayex Coin icon

بازار معامله حرفه ای

سرمایکس راه اندازی شد

sarmayex Coin icon
شروع معامله sarmayex Arrow icon
video thumb

ایالات متحده آمریکا کماکان در دو راهی تصمیم گیری برای ETF!

کمیسیون مبادلات و امنیت ایالات متحده آمریکا از به تعویق انداختن تصمیم گیری در خصوص سه پیش نویس قانونی مربوط به سرمایه مبادلاتی بیت کوین (ETF) خبر داد.
بر اساس اسناد منتشر شده، کمیسیون مبادلات و امنیت آمریکا قرار است در خصوص مقررات پیشنهادی از سوی NYSE Arca و شرکت مبادلات ارزی Cboe BZX Exchange با حضور مدیران دارایی سه شرکت VanEck SolidX، Bitwise Asset Management و Wilshire Phoenix در زمانی دیگر تشکیل جلسه دهد.
گفته می شود این تاخیر به دلیل زمانبر بودن روند جمع آوری اسناد و داده ها از سوی شرکت های نامبرده صورت گرفته که در حقیقت، موضوع این جلسه در خصوص روند کاری آنها خواهد بود.
در بیانیه منتشر شده رسمی از سوی کمیسیون مبادلات و امنیت آمده است: کمیسیون به این نتیجه رسیده که زمان بیشتری برای صدور یا عدم صدور دستور مربوط به تغییر قوانین پیشنهادی لازم است. بدین ترتیب ما زمان بیشتری برای تصمیم گیری در اختیار خواهیم داشت.
لازم به ذکر است پیشنهادات هر سه شرکت نامبرده برای ایجاد تغییر در قوانین مربوط به طی ماه های ژانویه و فوریه سال جاری میلادی به کمیسیون تبادل و امنیت تقدیم شده است.
قوانین امنیتی به کمیسیون مبادلات و امنیت آمریکا این اختیار را می دهد تا تصمیم گیری در خصوص محصولات مالی پیشنهادی را جهت جمع آوری اطلاعات تکمیلی به تعویق بیندازد.

  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media

خرید حضوری

sarmayex pin location