سرمایکس
sarmayex Coin icon

بازار معامله حرفه ای

سرمایکس راه اندازی شد

sarmayex Coin icon
شروع معامله sarmayex Arrow icon
video thumb

حجم سرمایه تقریضی پلتفرم Blade به ۴٫۳ میلیون دلار افزایش یافت

پایگاه مبادلات ارزی دیجیتال جدید و البته معتبر Blade که قرار است نهایتا طی سه هفته آینده کار خود را به صورت رسمی آغاز کند، از جذب سرمایه تقریضی ۴٫۳ میلیون دلاری خود خبر داد که گفته می شود از طریق سرمایه گذاری پلتفرم مبادلات ارزی Coinbase و شرکت سرمایه گذاری SV Angel انجام شده است.
بر اساس گزارش منتشر شده از سوی نشریه Tech Crunch در خصوص پلتفرم Blade، هدف از راه اندازی این پلتفرم جدید، فراهم آوردن زمینه تجاری لازم برای مبادلات ارزی مبتنی بر سوآپ ارزی بین ارزهای فیات و دیجیتال اعلام شده است. قرار است این پلتفرم، در سه بخش نسبت به بهبود شرایط بازار مبادلات ارزی اقدام نماید.
بخش اول مربوط به قراردادهای ارزی دائمی شده که از استانداردهای ساده مربوط به تنظیم قراردادها در آن استفاده خواهد شد. بخش دوم نیز مربوط به قراردادهای داخلی است که از سکه های پایدار Tether در تسویه حساب های آنها استفاده خواهد شد. مورد سوم نیز مربوط به آن دسته از فعالیتهای تجاری است که رقم آنها بیش از ۱۵۰ برابر در پلتفرم های تجاری نوسان داشته است.
بر اساس گزارش مذکور، ارزهای دیجیتال دائمی به تجار اجازه می دهند تا بر روی یک ارز دیجیتال با در نظر گرفتن قیمت ارزهای دیگیر سرمایه گذاری کنند. با این حال، بر خلاف روند گذشته، این دسته از ارزها تاریخ انقضا نخواهند داشت.
بر اساس گزارش هایی که پیشتر از سوی نشریه کوین تلگراف منتشر شده بود، شرکت بزرگ مبادلات ارزی Bitfinex اخیرا اعلام کرده که ممکن است میزان سرمایه گذاری تقریضی خود را به ۱۰۰ برابر میزان موجود افزایش دهد.

  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media

خرید حضوری

sarmayex pin location