video thumb

برنامه‌های تتر برای عرضه‌ی یک استیبل کوین با پشتوانه‌ یوآن چین!

خبرگزاری ChainNews گزارش داد که اپراتور استیبل کوین تتر در نظر دارد تا یک استیبل کوین با با پشتوانه یوآن چین عرضه کند.

برنامه تتر برای راه اندازی یک استیبل کوین با پشتوانه‌ی رنمینبی (پول رسمی کشور چین)

ژائو دونگ (Zhao Dong)، سهام ‌دار صرافی بیت فینکس که صادرکننده USDT است به این خبرگزاری اعلام کرد که تتر قصد دارد در آینده‌ ای نزدیک یک استیبل کوین جدید صادر کند. این استیبل کوین که با نماد CNHT عرضه خواهد شد، با پشتوانه یوآن چین خواهد بود که در حساب‌ های آفشور نگهداری می‌ شوند.

ژائو همچنین اعلام کرد که پلتفرم مدیریت دارایی ‌های دیجیتال خود با نام RenrenBit، اولین شرکتی خواهد بود که در این پروژه سرمایه‌ گذاری می‌ کند. وی همچنین خاطرنشان کرد که تتر و صرافی ارزهای دیجیتال بیت فینکس با هم در یک راستا همکاری خواهند کرد و تیم مدیریتی یکسانی خواهند داشت.
تتر در پاسخ به درخواست کوین تلگراف برای تائید این خبر پاسخی نداده است.

یک مشارکت جنجالی

پس از شکایت دفتر دادستان کل نیویورک در ماه آوریل از شرکت آیفینکس (iFinex) که مالک صرافی بیت فینکس و تتر است، تنش‌ ها در رابطه با این شرکت افزایش یافت. دفتر دادستان کل نیویورک مدعی شد که این شرکت ها با پنهان کردن ضرر ۸۵۰ میلیون دلاری در پلتفرم تجاری بیت فینکس، سرمایه گذاران نیویورک را فریب داده اند.

همانطور که پیش از این کوین تلگراف گزارش داده بود، بیت فینکس و تتر اتهامات این پرونده را که در حال حاضر توسط قاضی جوئل ام. کوهن (Joel M. Cohen) در حال بررسی می باشد را رد کردند.