video thumb

اضافه شدن توکن های BAT و Waves به سیستم مبادلات ارزی Kraken

شرکت آمریکایی مبادلات ارزی Kraken از افزودن قابلیت پشتیبانی دو توکن ارزی دیجیتال BAT و Waves به سیستم مبادلات خود خبر داد. بر اساس بیانیه رسمی صادر شده از سوی شرکت، کاربران این پلتفرم مبادلات مالی از این پس قادر خواهند بود از هر دو ارز یاد شده برای انجام سپرده گذاری و یا برداشت از حساب کیف پول خود در Kraken استفاده نمایند. در حال حاضر، کراکن امکان پذیرش و مبادله این دو توکن به همراه بیت کوین، اتریوم و همچنین ارزهای فیات مانند یورو و دلار را در سامانه مبادلات مالی خود برای کاربران این شرکت فراهم آورده است.
در بیانیه منتشر شده از سوی کراکن در وبلاگ رسمی این شرکت آمده است: انجام نخستین تراکنش مبادلاتی (با استفاده از این دو ارز) کمی زمانبر خواهد بود. به این دلیل که نمی توان تا پیش از انجام سپرده گذاری، اقدام به سفارش فروش و مبادله نمود.
توکن دیجیتال BAT از جمله توکن های مبتنی بر شبکه اتریوم بوده و در حقیقت توکن بلاک چینی متعلق به مرورگر اینترنتی Brave به حساب می آید. این توکن به منظور ارتقا نحوه پرداخت تولید کنندگان محتوا و همچنین رصد نحوه دیده شدن تبلیغات توسط کاربران طراحی شده است.
لازم به ذکر است در حال حاضر، BAT سرمایه ای معادل ۲۳۳ میلیون دلار را در شبکه خود جای داده و قیمت آن نیز طی ۴۸ ساعت گذشته با ۱٫۱۷ درصد افزایش، به رقم ۱٫۲۲ دلر افزایش یافته است.
توکن دیجیتال Waves نیز که بر پایه بلاک چینی به همین نام کار می کند، در حقیقت یک پلتفرم ارزی دیجیتال محسوب می شود که به کاربران اجازه ساخت توکن های دلخواه خود را داده و گفته می شود به زودی به سریع ترین بلاک چین دیجیتال جهان بدل خواهد شد. Waves در حال حاضر عنوان ۴۷ اُمین ارز دیجیتال بازار را نیز در اختیار دارد که سرمایه موجود در آن به ۱۲۱٫۸ میلیون دلار می رسد. قیمت Waves نیز طی ۴۸ ساعت گذشته با ۲٫۲ درصد کاهش به رقم ۱٫۲۲ دلار رسیده است.
Kraken در حال حاضر یکی از بزرگترین پایگاه مبادلات ارزی دیجیتال در قاره آمریکای شمالی به حساب می آید که در سال ۲۰۱۱ تاسیس شده و مقر آن نیز در سان فرانسیسکو است. بر اساس آمار منتشر شده از سوی CoinMarketCap، این شرکت، عنوان ۵۹ اُمین پایگاه مبادلات ارزی ارزی جهان را در اختیار داشته که در طول ۲۴ ساعت، رقمی بیش از ۱۸۹ میلیون دلار گردش مالی دارد.