سرمایکس
sarmayex Coin icon

بازار معامله حرفه ای

سرمایکس راه اندازی شد

sarmayex Coin icon
شروع معامله sarmayex Arrow icon
video thumb

نامزد انتخابات ۲۰۲۰ آمریکا: رای گیری مبتنی بر بلاک چین را راه اندازی خواهم کرد

«اندرو یانگ» کاندیدای دموکرات انتخابات ریاست جمهوری سال ۲۰۲۰ آمریکا در اظهار نظر اخیر انتخاباتی خود اعلام کرده که در صورت پیروزی در انتخابات، سیستم رای گیری سیار مبتنی بر بلاک چین را در این کشور راه اندازی خواهد کرد.
یانگ که از جمله طرفداران سر سخت تکنولوژی بلاک چین محسوب می شود، با درج مطلبی در وب سایت انتخاباتی خود اعلام کرد که به اعتقاد وی، شهرواندان آمریکایی باید امکان شرکت در انتخابات از طریق سیستم های موبایل داشته باشند که بخش تایید هویت این سیستم می تواند به سادگی از طریق تکنولوژی بلاک چین انجام شود.
وی همچنین معتقد است که در خصوص خطرات امنیتی، عمده ماشین های مورد استفاده در سیستم رای گیری به شدت در مغرض خطر نفوذ هکرها قرار دارند. وی نوشت: این خیلی وحشتناک است که برای انتخابات سال ۲۰۲۰ ما همچنان برای ساعت ها در صفوف رای گیری بایستیم. امروز امکان اخذ رای از طریق تلفن های همراه هوشمند به صورت ۱۰۰ درصد فنی مهیا شده است.

استفاده از این شیوه، انقلابی مهم در دستیابی به دموکراسی حقیقی و افزایش میزان مشارکت در انتخابات برای تمامی آمریکایی ها خواهد بود و آنهایی که تلفن همراه هوشمند ندارند نیز می توانند از طریق خطوط تلفن عادی به سادگی این کار را انجام دهند.
وی معتقد است استفاده از سیستم رای گیری مبتنی بر تلفن های همراه، می تواند افزایش چشمگیر مشارکت مدنی در انتخابات داشته باشد. وی در بخش دیگری از اظهاراتش در وب سایت انتخاباتی خود، با اشاره به این نکته که در حال حاضر کمتر از ۵۰ درصد از مردم در انتخابات آمریکا شرکت می کنند، این معضل را به عنوان شاهدی برای لزوم استفاده از تکنولوژی مذکور در روند انتخابات و افزایش مشارکت مدنی مردم در این رویداد سیاسی – اجتماعی مهم اعلام کرد.
لازم به ذکر است، کمیته حامی یانگ در انتخابات ریاست جمهوری سال ۲۰۲۰ آمریکا، ماه گذشته نیز از آمادگی این کمیته برای دریافت کمک های مالی به کمپین انتخاباتی وی به صورت بیت کوین و از طریق شبکه لایتنینگ خبر داد. یانگ پیشتر در ماه آوریل نیز خواستار وضع و تبیین مقررات شفاف برای سرمایه گذاران، شرکت ها و اشخاص عادی علاقمند به حوزه ارزهای دیجیتال شده و بر پتانسیل بالای موجود در فضای بلاک چین تاکید کرد.

  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media

خرید حضوری

sarmayex pin location