سرمایکس
sarmayex Coin icon

بازار معامله حرفه ای

سرمایکس راه اندازی شد

sarmayex Coin icon
شروع معامله sarmayex Arrow icon
video thumb

ادامه گمانه زنی ها در خصوص روابط مشکوک «بیت کوین کش» و اکانت توئیتری @Bitcoin

توئیت منتشر شده اخیر در اکانت توئیتری @Bitcoin منجر به ایجاد راه افتادن حدس و گمان های بسیاری در جمع کارشناسان حوزه ارزهای دیجیتال و همچنین متخصصین بیت کوینی در بازار شده است. دامنه این گمانه زنی ها تا جایی بوده که شرکت های بزرگ فعال در زمینه تجارت بیت کوین مانند BashCo مشغول تئوری پردازی هایی در این خصوص تحلیل رفتار حساب توئیتری @Bitcoin هستند.
لازم به ذکر است این حساب توئیتری بیش از یک میلیون کاربر دارد که سالها فعال بوده و البته ظاهرا هیچ ارتباطی با این ارز دیجیتال ندارد. گفته می شود به تازگی، این حساب توئیتری به جاری طرفداری از بیت کوین بیشتر به تبلیغ برای دیگر آلتکوین ها مانند «بیت کوین کش» که توسط «راجر ور» اداره می شود است. البته به تازگی، این حساب توئیتری، اقدام به انعکاس اخبار مربوط به وب سایتی به نام Bitcoin.org به جای وب سایت متعلق به راجر وی، یعنی Bitcoin.com می کند.
البته راجر ور سال گذشته هر گونه ارتباط خود با این حساب توئیتری را رد کرده و گفته بود که تنها مالک این حساب را می شناسد. وی در آن زمان با انتشار پیامی توئیتری اعلام کرد: وی (مالک حساب توئیتری) از بیت کوین کش حمایت می کند که در فضای اکو سیستم بیت کوین شناخته شده است. اما قصد ندارم هویت واقعی وی را فاش و عمومی کنم.
البته ظاهرا راجر ور به تازگی وابستگی و علاقه خود به این حساب توئیتری نسبت به گذشته هم کمتر کرده است.
پس از واکنش Reddit به پست @Bitcoin، وب لاگ مستقل Bitcoin AI نیز نوشت: راجر پیشتر مدعی شده بود که مالک فعلی @Bitcoin را می شناسد. با این حساب وی باید بداند چه اتفاقی برای این حساب توئیتری افتاده و یا چه بین آنها گذشته است. آنها هنوز هیچ اطلاعاتی منتشر نکرده اند و اجازه می دهند تا کارکنان اقدام به نظری پردازی های توطئه محور در خصوص این رابطه انجام دهند.

  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media

خرید حضوری

sarmayex pin location