video thumb

بانک Silvergate فرآیند پرداخت وام به صورت ارز دیجیتال را آغاز کرد

شرکت سرمایه گذاری Silvergate که در زمینه تجارت ارزهای دیجیتال فعال بوده و در اصل متعلق به بانکی به همین نام است، از تصمیم خود برای اعطای وام به مشتریان بر اساس ارزهای دیجیتال خبر داد.
در بیانیه رسمی صادر شده از سوی شرکت سرمایه گذاری Silvergate، ضمن تاکید بر اخذ مجوز S1/A از کمیسیون امنیت و مبادلات مالی آمریکا برای پرداخت این نوع وام آمده است: ما معتقدیم فرصت های جذاب بسیاری برای تقریض ارزهای دیجیتال در جهت تعمیق روابط با کیفیت بالا و تامین بیشتر منافع مربوط به درآمد برای آنها وجود دارند.
این شرکت همچنین اعلام کرده که در حال حاضر تقاضای بسیار جدی و زیادی برای دریافت وام به این شیوه وجود دارد. در این سیستم، وام با احتساب ارزش دلاری به صورت ارزی به حساب مشتریان واریز خواهد شد.
در بیانیه صادر شده از سوی شرکت آمده است: (ما) مقداری سرمایه برای باز تامین ارزی در نظر خواهیم گرفت و همچنین چارچوبی برای به حد اقل رساندن ریسک و توسعه مدل های تقریض و وام دهی در طول زمان طراحی و اجرا خواهیم کرد.
شرکت سرمایه گذاری Silvergate پیش بینی کرده که روند وام دهی به متقاضیان احتمالا تا اواخر سال جاری میلادی آغاز خواهد شد. این شرکت همچنین از اعلام آمادگی بانک های مشتری و برای انجام فرآیند نقل و انتقال مبلغ وام به مشتریان خبر داده است.
گفته می شود درآمد بانک Silvergate از اجرای این پروژه دستکم رقمی حدود ۳۰ میلیون دلار در سال خواهد بود.