video thumb

شرکت Square Crypto از به کارگیری «مت کورالو» خبر داد

شرکت Square Crypto که در حقیقت شعبه متمرکز بر ارزهای دیجیتال زیر مجموعه پلتفرم مبادلات ارزی دیجیتال Square محسوب می شود با انتشار یک پیام رسمی در صفحه توئیتر خود از به کار گیری «مت کورالو»، از بنیانگذاران شرکت Blockstream و از توسعه دهندگان بزرگ نرم افزاری بیت کوین، خبر داد.
همچنین مت کورالو نیز با تایید این خبر اعلام کرد: از پیوستن به تیم Square Crypto طی چند هفته آینده بسیار خوشحال هستم. آزمایس مدل های مختلف برای تسریع کار سیستم OSS بیت کوین بسیار لذت بخش است.
وی که یکی از توسعه دهندگان نرم افزاری شناخته شده و به نام بیت کوین محسوب می شود، سابقه کار در شرکت Chaincode Labs را نیز در کارنامه خود دارد. بر اساس پروفایل شخصی وی در «لینکدین»، کورالو به مدت ۲ سال و ۸ ماه در این شرکت مشغول به کار بوده است. به علاوه، کورالو یکی از بنیانگذاران شرکت Blockstream که از شرکت های فعال در زمینه بلاک چین و توسعه نرم افزاری ارزهای دیجیتال محسوب می شود، بوده و به مدت دو سال و نیم در این شرکت فعالیت داشته است.
بر اساس گزارش منتشر شده در نشریه کوین تلگراف، جک دورسی، بنیانگذار توئیتر که از پایه گذاران شرکت بلاک چینی Square محسوب می شود، به تازگی در پی ایجاد یک تیم کاملا تخصصی کوچک از مهندسین نرم افزاری بوده تا بتواند دیتا بیس منبع آزاد این بلاک چین را توسعه دهد. در همین راستا، این شرکت در ابتدا اقدام به جذب «استیو لی» کرد که سابقه مدیریت اجرایی گوگل را در کارنامه خود دارد.
استیو لی که هم اکنون به عنوان مدیر پروژه «هرچی می خوای بپرس» در Square در پیام توئیتری اخیر خود تاکید کرده که تیم تحت رهبری وی مشخصا مشغول کار بر روی توسعه اکو سیستم بیت کوین است. وی در این پیام نوشت: ما تا حد خیلی خیلی زیادی طرفدار بیت کونی هستیم. هنوز کارهای خیلی زیادی باید انجام دهیم. ما در حال کار بر روی موارد و تکنولوژی هایی هستیم که مکمل بیت کونی باشند.