سرمایکس
sarmayex Coin icon

بازار معامله حرفه ای

سرمایکس راه اندازی شد

sarmayex Coin icon
شروع معامله sarmayex Arrow icon
video thumb

سوآنپول: ۹۰ درصد از کاربران بیت کوین را سرمایه گذاران تشکیل می دهند

«مارکوس سوآنپول»، مدیر عامل شرکت مبادلات ارزی دیجیتال «لانو» طی سخنانی اعلام کرد که اکثر مشتریان این شرکت از بیت کوین به عنوان ابزاری برای سرمایه گذاری و خرید و فروش استفاده می کنند. با این حال وی معتقد است تنها بخش اندکی از کاربران از این ارز دیجیتال به عنوان ابزاری برای انجام تراکنش های خود بهره می برند.
سوآنپول که این سخنان را در جریان برگزاری گفتگوی اخیر خبری خود با شبکه CNBC مطرح می کرد، تاکید کرد که تنها بخش کوچکی از مشتریان این شرکت بیت کوین را برای انجام تراکنش های خود خریداری می کنند. با این حال، عمده کاربران در زمره سرمایه گذاران در این زمینه قرار می گیرند.
وی گفت: من تقریبا حدود ۹۰ درصد از کاربران را به عنوان سرمایه گذارانی دسته بندی می کنم که نگاهی بلند مدت به بیت کوین دارند. تنها ۱۰ درصد از کاربران از بیت کوین به عنوان ابزاری برای انجام تراکنش های خود بهره می برند.
این فعال بازار ارزهای دیجیتال در ادامه سخنان خود تاکید کرد که عمده سرمایه گذاران بر روی بیت کوین، به دنبال هزینه و سرمایه گذاری بسیار اندکی بر روی این ارز دیجیتال بوده و دلیل این امر نیز، اعتقاد آنها به وجود ریسک زیاد در بخش سرمایه گذاری بر روی ارزهای دیجیتال است.

  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media

خرید حضوری

sarmayex pin location