video thumb

شرکت آرگو بلاک چین، نرخ هش خود را افزایش می‌دهد!

شرکت استخراج ارزهای دیجیتال آرگو بلاک چین (Argo Blockchain) علاوه بر افزایش ارزش سهام خود، نرخ هش خود را نیز افزایش می‌ دهد.

توسعه قوی یک شرکت استخراج

خبرگزاری بریتانیایی ProactiveInvestors گزارش داد که شرکت استخراج ارزهای دیجیتال در شرکت آرگو بلاک چین در حال گسترش قابلیت های استخراج خود پس از افزایش چشمگیر ارزش سهام آن در ماه های گذشته است. طبق این گزارش، این شرکت ۷،۰۲۵ دستگاه دارد که غالبا مشغول به استخراج بیت کوین هستند. اما در حال حاضر سخت افزارهای بیشتری را سفارش داده است.

همچنین این شرکت در ماه جاری، قراردادی را امضا کرد تا ۳۵۷٪ منبع برق خود را افزایش دهد که برای تامین برق ۱۵٫۰۰۰ دستگاه دیگر کافی خواهد بود. بنابراین، دستگاه های جدید این شرکت قادر به افزایش قدرت هش آن تا ۱٫۳۶۰ پتا هش (هر پتا هش برابر ۱٫۰۰۰ تراهش است) هستند و گفته می شود آن را به بزرگ ترین استخراج کننده عمومی تبدیل خواهد کرد.

یک تلاش سودآور

طبق گزارشات، آرگو بلاک چین در ماه جولای ۱۶۳ بیت کوین را استخراج کرد که در آن هنگام ۱٫۶۵۵ میلیون دلار ارزش داشت. مایک ادواردز (Mike Edwards)، مدیر اجرایی این شرکت درباره این توسعه اظهار داشت:

این تجهیزات عملیاتی بسیار مهم است، زیرا ما ظرفیت استخراج خود را در سه ماهه بعدی بدون افزایش قابل توجهی در هزینه های غیر مرتبط با استخراج (non-mining costs) سه برابر می کنیم.

سهام این شرکت در بازار بورس لندن با قیمت ۹٫۷۵ یورو (۱۱٫۹۵ دلار) معامله می شود. طبق گزارش Google Finance، قیمت سهام آن از ابتدای ماه مه، سه برابر شد.

طبق گزارش کوین تلگراف در هفته‌ی گذشت، بر اساس داده های منبع نظارتی Blockchain.com در ۱۹ آگوست، نرخ هش شبکه بیت کوین دوباره به یک رکورد جدید دست یافته است.