سرمایکس
sarmayex Coin icon

بازار معامله حرفه ای

سرمایکس راه اندازی شد

sarmayex Coin icon
شروع معامله sarmayex Arrow icon
video thumb

پای بیت کوین به سریال بوی باران باز شد!

با فراگیر شدن بیت کوین و شناخته شدن ارزهای دیجیتال در کشورمان، نویسندگان سریال های تلویزیونی نیز از این واقعیت اجتماعی برای جذاب شدن فیلم هایشان استفاده می کنند. به تازگی یکی از سریال های پرطرفدار تلویزیونی پای بیت کوین را به صدا و سیما کشانده و در یکی از سکانس های این سریال، تصویر لجر نانو اس دیده می شود!

در قسمتی از این سریال که در شبکه یک سیما پخش می شود، یکی از نقش های منفی آن به نام “مرجان” برای تبدیل سرمایه خود از بیت کوین استفاده می کند و پس از آن یکی دیگر از بازیگران این سریال به نام فرشته اقدام به سرقت لجر نانو اس وی می کند. جدا از اشکالاتی که در این مسائل وجود داشته و شاید حضور یک کارشناس ارزهای دیجیتال در سریال بسیار موثر به نظر می رسید، ولی به نظر می رسد که حالا می توان گفت بیت کوین به یک امر پذیرفته شده در ارگان های حساس کشور تبدیل شده و مردم نیز به دنبال یافتن اطلاعات بیشتری از این ارز دیجیتال خواهند بود.

سریال

همچنین در یکی دیگر از سکانس های این سریال، فرشته که ولت مرجان را دزدیده سراغ یک هکر می رود تا بیت کوین های او را به حساب خودش که از همه جا بی خبر است، منتقل نماید. در دیگر سکانس این سریال، پلیس اطلاعاتی را در مورد بیت کوین و … مطرح می کند و ماجرای انتقال کامل بیت کوین های مرجان برای او برملا می شود. البته در سکانسی که پلیس در مورد بیت کوین صحبت می کند، صحبتهای نا امیدکننده ای در مورد این ارز دیجیتال بیان می شود.

باید دید که آخرین قسمت این سریال چگونه پیش خواهد رفت و آیا مسئولین این سریال به دنبال بدنام کردن بیت کوین در نگاه مردم هستند؟ یا با یک نگاه واقع بینانه، این موضوع را همانند سایر سرمایه گذاری ها مانند دلار و طلا و … که امکان سود و زیان توامان را دارند، جلوه خواهند داد و استفاده یک مجرم یا کلاهبردار را به مثابه بدبودن کلیت ماجرا تعریف ننمایند.

  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media

خرید حضوری

sarmayex pin location