video thumb

ثبت رکورد جدید شرکت CME در فروش توکن های بیت کوین آِنده

شرکت مبادلات ارزی دیجیتال CME آمریکا که در زمینه مبادله بیت کوین فعالیت می کند از مبادله ۵۱۵ میلیون دلاری خود در ماه مه گذشته خبر داد.
بر اساس گزارش منتشر شده از سوی نشریه فوربس، گفته می شود دستیابی به این حجم از مبادلات مالی ارزی، رکوردی جدید و قابل توجه برای این شرکت آمریکایی محسوب می شود.
در همین حال، تیم مک کورت، مدیر اجرایی شرکت CME در ماه مه اعلام کرد که مبادله توکن های آینده بیت کوین در این ماه به طور متوسط عددی حدود ۱۳۶۰۰ قرارداد در هر روز بوده که مبلغی حدود ۵۱۵ میلیون دلار ارزش داشته و این مبلغ، رقمی معادل ۶۸ هزار بیت کوین خواهد بود.
مک کورت همچنین تاکید کرده که رکورد روزانه مبادلات قراردادهای آینده بیت کوین ۳۳۶۷۷ قرارداد بوده که معادل رقمی حدود ۱۶۸ هزار بیت کوین خواهد بود. از ابتدای سال جاری میلادی تا به امروز نیز به طور متوسط ۷۲۳۷ قرارداد بیت کوین آینده در پنل مبادلات ارزی این شرکت مبادله شده که ارزشی معادل ۶۲٫۹ میلیون دلار دارد.
CME در عین حال تاکید کرده که روند افزایش تعداد پذیرندگان و استقبال کنندگان از تکنولوژی بلاک چین و مبادلات مالی مبتنی بر آن به شدت در حال افزایش است:
مک کورت در این خصوص گفت: این نکته بسیار جالب است که بدانیم چگونه بازار جدید به رشد و افزایش وسعت خود ادامه می دهد. برای ما در گروه CME، عمده تمرکز بر روی بخش آموزش بوده و اطمینان از این موضوع که مشتریان ما تمامی ابزارهای لازم را برای اتخاذ تصمیم گیری های استراتژیک در خصوص ارزهای دیجیتال را در اختیار دارند.