video thumb

هشدار به کنگره آمریکا در خصوص فعالیت خارج از مقررات شرکت های ارزی دیجیتال

موسسه موسوم به «شبکه پیوسته مالی» در واشنگتن خواستار تنظیم مقررات ویژه فعالیت موسسات فعال در صنعت ارزهای دیجیتال ذیل قانون بانکداری پنهان (BSA) شد.
شبکه پیوسته مالی که نسخه ای از نامه ارسالی خود به کنگره آمریکا را در رسانه های این کشور منتشر کرده، پیشنهاد کرده تا شرکت های فعال در زمینه ارائه خدمات مربوط به سرمایه های مجازی را ملزم به رعایت قوانین مبتنی بر سرویس های مشخص و یا سرویس هایی کنند که تحت محدوده فعالیت این شرکت ها بوده و همچنین بر ارتقاء مدیریت کلیت سیستم این شرکت ها نیز تاکید کرده است.
«دیوید موری»، ریاست بخش توسعه و خدمات موسسه شبکه پیوسته مالی نیز اعلام کرده که برخی از شرکت های فعال در زمینه ارائه خدمات ارزهای دیجیتال در حال حاضر تحت مقررات تعیین شده تحت عنوان BSA مشغول به فعالیت هستند و البته بسیاری از این شرکت ها هم تحت پوشش هیچ دسته ای از مقررات و قوانین نیستند.
وی در بخش دیگری از نامه ارسالی این موسسه به کنگره آمریکا و در خصوص وضع مقررات مربوط به فعالیت اشخاص و نهادها در زمینه مبادلات ارزی دیجیتال، تاکید کرده که وضع چنین قوانینی برای اشخاص حقیقی و حقوقی و اجرای آنها به دلیل ماهیت کلی و کاری سیستم های مبتنی بر بلاک چین کاری بسیار دشوار و در عمل نشدنی است.