video thumb

محدوده باریک معاملات بیت کوین نشانگر افزایش قیمت بیشتر می‌باشد!

فشار قیمتی بیت کوین و عبور از سطح ۱۰٫۰۰۰ دلار در این هفته باعث شده که برخی تحلیلگران سیگنال های مثبت و افزایشی را برای قیمت این ارز تحلیل کنند.

بزرگ ترین دارایی دیجیتال در یک محدوده باریک بین میانگین های متحرک ۵۰ و ۱۰۰ روزه قرار دارد و عملکرد قبلی به عنوان سقف در نظر گرفته می شود. شکسته شدن این سطح کلیدی که حدود ۱۰،۷۱۴ دلار است، می تواند افزایش قیمت بیشتری را در آینده پیش بینی کند.

هفته گذشته قیمت ارزهای دیجیتال بدون وجود یک کاتالیزور سقوط کرد و باعث شد دلالان و سرمایه گذاران دلایل مختلفی را برای این موج فروش ناگهانی حدس بزنند. در تاریخ ۲۸ آگوست، قیمت بیت کوین برای اولین بار از ماه جولای در زیر سطح ۱۰٫۰۰۰ دلار بسته شد.

قیمت ها در آخر هفته بهبود یافت، بیت کوین از روز جمعه ۱۱ درصد و سکه های رقیب آن از جمله لایت کوین و اتر هر کدام بیش از ۵ درصد با بهبود قیمت روبرو شدند. دیهاردز (Diehards) روز گذشته پس از اینکه VanEck Secures Corp. و SolidX Management LLC عنوان کردند که عرضه‌ی نسخه‌ی محدود صندوق‌ های قابل معامله در بورس (ETF) بیت کوین را آغاز خواهد کرد، با موجی از خبرهای خوب روبرو شد.

مایک مک گلون، تحلیلگر اطلاعات بلومبرگ گفت: همه علائم نشان دهنده علاقه مند بودن موسسات است و به نظر من این بخشی از روند افزایشی است. به نظر می رسد بیت کوین می تواند به روند صعودی خود ادامه دهد و دلایل خوبی برای این امر دارد. وی در ادامه عنوان کرد که وجود این اخبار که آرژانتین قصد دارد که موسسات سرمایه ای را کنترل کند تا از این طریق کاهش ذخایر ارزهای خارجی را متوقف کند.

اما همه استراتژیست ها خوش بین نیستند. به نظر اد مویا (Ed Moya)، استراتژیست اصلی بازار در Oanda Corp، این افزایش، کوتاه مدت به نظر می رسد.

وی گفت: “آسیب پذیری های امنیتی و موانع نظارتی شدیدتر احتمالاً باعث کوتاه مدت بودن این افزایش خواهد بود. ما انتظار داریم که این بازگشت و افزایش موقتی باشد.”