سرمایکس
sarmayex Coin icon

بازار معامله حرفه ای

سرمایکس راه اندازی شد

sarmayex Coin icon
شروع معامله sarmayex Arrow icon
video thumb

طبق برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته، Bakkt Warehouse عملیات برداشت و سپرده‌‌گذاری به وسیله بیت کوین را آغاز کرد!

Bakkt Warehouse، بخش نگهداری از بیت کوین پلتفرم بکت، برداشت و سپرده‌ گذاری به وسیله بیت کوین را آغاز کرده است.

اولین پلتفرم قراردادهای آتی فیزیکی بیت کوین در راه است

Warehouse Bakkt همانطور که پلتفرم بکت در تاریخ ۲۸ آگوست عنوان کرده بود، در تاریخ ۶ سپتامبر به طور رسمی راه اندازی شد.

راه اندازی Bakkt Warehouse در حالی صورت می ‌گیرد که بکت قصد دارد تا پلتفرم قراردادهای آتی روزانه و ماهیانه خود را در ایالات ‌متحده در تاریخ ۲۳ سپتامبر منتشر کند. همانطور که قبلا به آن اشاره شد، پلتفرم بکت برای سرمایه‌ گذاران این امکان را فراهم می آورد تا در قالب چارچوب‌ های قانونی نسبت به خرید قراردادهای آتی فیزیکی بیت کوین اقدام کنند.

بر اساس گزارش بلومبرگ، در صورت عرضه موفق پلتفرم بکت، این پلتفرم به اولین نمونه‌ای خواهد بود که امکان خرید قراردادهای آتی فیزیکی بیت کوین را (با تسویه به شکل بیت کوین) برای سرمایه‌گذاران ارائه می دهد. بر خلاف قراردادهای آتی پیشین که تسویه آنها به صورت ارزهای رایج و توسط «بورس بازرگانی شیکاگو» و Chicago Board Options Exchange صورت می گرفت، قراردادهای آتی بکت، به محض سر رسید، به صورت بیت کوین تسویه خواهند شد.

ساختار عملیاتی

پس از راه اندازی این سرویس، معاملات از طریق پلتفرم قراردادهای آتی شرکت مادر بکت، یعنی بورس بین قاره‌ای (ICE) انجام خواهد گرفت و عملیات‌ تسویه نیز توسط سیستم تسویه ICE Clear صورت می‌ گیرد.

در عین حال، عملیات‌ مرتبط با نگهداری از سرمایه ‌ها توسط Bakkt Trust Company صورت می پذیرد. طبق گزارش‌ها «سازمان خدمات مالی نیویورک» پیش‌تر و در ماه آگوست مجوز نگهداری از ارزهای دیجیتال کاربران را برای این شرکت صادر کرد.

در زمان نگارش این مقاله و بر اساس اطلاعات Coin360 ، بیت کوین با قیمت ۱۰،۵۴۶ دلار مورد معامله قرار می گیرد که ۱٫۸۱ درصد نسبت به روز گذشته با رشد همراه بوده است.

  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media

خرید حضوری

sarmayex pin location