سرمایکس
sarmayex Coin icon

بازار معامله حرفه ای

سرمایکس راه اندازی شد

sarmayex Coin icon
شروع معامله sarmayex Arrow icon
video thumb

کریگ رایت حکم دادگاه مبنی بر پرداخت ۵۰۰٫۰۰۰ بیت کوین را زیر سوال می‌برد!

لیست عناوین این مطلب

کریگ رایت، خالق خود خوانده‌ی بیت کوین، به حکم دادگاه اعتراض کرده است، چرا که بر اساس این حکم، وی باید ۵۰۰٫۰۰۰ بیت کوین به وراث دیو کلیمن، همکار سابقش پرداخت کند.

آندرس ریورو (Andres Rivero)، وکیل‌ رایت، با ارسال نامه‌ای رسمی به دادگستری ناحیه جنوبی فلوریدا ارائه داد و در آن  خواستار مهلتی ۱۴ روزه برای تسلیم درخواست مخالفتش با حکم قاضی «بروس رینهارت» (Bruce Reinhart) شده است.

ریورو با بیان اشتباه نام قاضی در این سند، اظهار داشت که رایت ” حکم دادگاه رینهارت را قبول ندارد “وی همچنین در ادامه اضافه کرده بود که خواستار مهلتی ۱۴ روزه برای به وی بدهند تا عدم اعتبار قانونی این حکم را اثبات کند.

درخواست برای وقت اضافه

طبق اعلام دادگاه، اعتراض به حکم تا ۱۰ سپتامبر ۲۰۱۹ امکان‌پذیر است. اما رایت درخواست کرده که این تاریخ به ۴ سپتامبر تغییر کند.

تیم حقوقی رایت با اشاره به طوفانی که ناحیه جنوبی و مرکزی فلوریدا را تهدید می ‌کند، از این مسئله به‌عنوان توجیهی برای تمدید مهلت تعیین شده نام برده است. در این نامه آمده است:

در حال حاضر ناحیه جنوبی و مرکزی فلوریدا در معرض طوفان شدید قرار دارند. انتظار می رود که طوفان دوریان در اوایل هفته‌ی آینده به فلوریدا برسد. تیم حقوقی دکتر رایت زمان قابل توجهی صرف آماده سازی در مقابل طوفان کرده ‌اند و همین موضوع سبب شده تا در خصوص پرونده با محدودیت زمان مواجه شوند.

و در پایان ریورو عنوان کرده که این نامه با حسن نیت نوشته شده و هدف آنها خرید زمان اضافی نبوده است.

پیتر مک کورماک (Peter McCormack)، از پادکست‌ سازان حوزه ارزهای دیجیتال که پیش از این رایت از وی به اتهام کلاهبرداری و این ادعا که رایت خالق بیت کوین است، شکایت کرده بود در اظهار نظری توانایی کریگ در خصوص پرداخت ۵۰۰٫۰۰۰ بیت کوین را زیر سوال برده است. مک کورماک در تاریخ ۲۸ آگوست در توییتی نوشت ۱۰٫۰۰۰ دلار شرط می‌بندد که رایت به این مقدار بیت کوین دسترسی ندارد.

پرونده حقوقی رایت و کلیمن از سال ۲۰۱۸ و پس از شکایت وراث کلیمن از رایت به جریان افتاد. گفته می شود که رایت صدها هزار بیت کوین که در آن زمان بیش از ۵ میلیارد دلار ارزش داشت را از آنها به سرقت برده است.

پس از حکم قاضی، رایت هشدار داد که پرداخت چنین مبلغی می تواند نوسانات تازه ای را در بازار ارزهای دیجیتال به همراه داشته باشد، زیرا ممکن است که خانواده‌ی کلیمان مجبور شوند تا برای پرداخت مالیات بر املاک، مقدار زیادی بیت کوین را بفروشد.

  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media

خرید حضوری

sarmayex pin location