video thumb

تراکنش ۹۴ هزار بیت کوینی، تبدیل به ثروتمندترین آدرسی می‌شود که مرتبط با هیچ صرافی ارز دیجیتالی نیست!

کیف پولی که ۱ میلیارد دلار تراکنش بیت کوین را دریافت کرده بود، حالابه عنوان ثروتمندترین آدرسی که به هیچ صرافی ارز دیجیتالی تعلق ندارد، شناخته می‌ شود.

با توجه به داده‌های سایت Bitinfocharts، کیف پول دریافت کننده‌ی ۹۴٫۵۰۴ بیت کوین، معادل ۱٫۰۳۱ میلیارد دلار، عنوان ثروتمندترین آدرسی که به هیچ کدام از صرافی‌های ارز دیجیتال متصل نیست را به خود اختصاص داد.

۵ آدرس ثروتمند بیت کوین. منبع: Bitinfocharts

یک سوم ارزهای دیجیتال از صرافی هیوبی انتقال داده شده است

بر اساس گزارش یکی از ارائه دهنده‌ های داده های بلاک چینی که در لندن مستقر می باشد، حداقل یک سوم از مبلغ این تراکنش مرموز مستقیما از صرافی «هیوبی» ارسال شده است. «گلاس نود از دیگر ارائه دهنده‌ های داده های بلاک چینی گزارش کرده که حداقل ۷۳٫۰۰۰ بیت کوین‌ از هیوبی می‌ آیند.

گفتنی است که Crypto Herpes Cat نیز پیش‌تر در توییتی عنوان کرد که حداقل نشانی دو آدرس هیوبی در این تراکنش بزرگ دیده می‌ شود. یکی از این دو آدرس مستقیما با این تراکنش عظیم مرتبط بوده است.

کوین تلگراف در رابطه با این موضوع با یکی از نمایندگان صرافی هیوبی گفتگویی انجام داد، که وی در در این باره عنوان کرد:

“از آنجایی که ما به طور کلی اطلاعات مربوط به تراکنش ها را فاش نمی کنیم ، فقط می توانیم تأیید کنیم که این نقل و انتقال وجوه مربوط به بودجه خود صرافی هیوبی نیست و اینکه انجام چنین تراکنش هایی در یک صرافی به بزرگی صرافی ما، ممکن است که هر از گاهی انجام شود. . تیم امنیتی ما با دقت وضعیت را زیر نظر گرفته و هیچ مدرکی دال بر به خطر افتادن امنیت حساب ها مشاهده نکرده است. تمام بودجه کاربران، ایمن و مطمئن باقی مانده است.”

همانطور که گزارش شده است، وال آلرت، از منابعی که وظیفه رهگیری تراکنش‌ های بزرگ را بر عهده دارد، اعلام کرده در این تراکنش، هیچ ردی از آدرس‌ های متعلق به صرافی ‌ها یا شرکت‌ های بزرگ ارزهای دیجیتال مشاهده نمی ‌شود.

برخی از تحلیلگران اظهار داشتند که این احتمال وجود دارد که این حجم از سرمایه با پلتفرم «بکت» (Bakkt) مرتبط باشد که چند روز گذشته امکان وارد کردن سرمایه توسط مشتریان را ایجاد کرده است.

در عین حال، گزارش شده است که صرافی هیوبی از نظر حجم معاملات روزانه در رتبه بیست و یکم صرافی های ارزهای دیجیتال قرار دارد و عملیات‌ های برداشت‌ از هیوبی با خارج کردن مبالغ هنگفتی از جانب «پلاس توکن»، طرحی که گفته می‌ شود یک طرح پانزی است، به بالاترین میزان خود رسید.