video thumb

عبور از سطح ۱۱٫۷۰۰ دلار، راهی برای افزایش قیمت بیت کوین!

قیمت بیت کوین پس از عبور از مانع روانی ۱۰٫۰۰۰ دلاری در ماه ژوئن تقریبا بدون تغییر بوده است. جاش راجر (Josh Rager) که یکی از تحلیلگران مشهور در صنعت ارزهای دیجیتال سطح مقاومتی مهمی را برای بیت کوین در ماه جاری عنوان کرد. وی گفت اگر بیت کوین به سطح بالاتر از ۱۱٫۷۰۰ دلار نزدیک شود می‌ تواند رکورد جدیدی را ثبت کند. وی در آخرین توئیت خود، بار دیگر این موضوع را مطرح کرد و از روی نمودارها سخن گفت.

محدوده قیمت بیت کوین پس از روند ۱۰٫۰۰۰ دلاری

ماه ژوئن ماهی بود که سرانجام بیت کوین پس از یک وقفه یک ساله، دوباره ۵ رقمی شد. این روند صعودی غیر قابل توقف بود، تا زمانی که قیمت بیت کوین به کانال ۱۳٫۰۰۰ دلار وارد شد از آن زمان تاکنون، روند قیمت این ارز دیجیتال در یک محدوده مشخص با نوسان همراه بوده است.

همچنین می توان این موضوع را به این واقعیت نسبت داد که ورودی و خروجی بیت کوین در صرافی ها تفاوت عمده ای ندارند. بیشتر مردم علاقمند بودند که از دارایی خود سود کسب کنند و هنوز هم هستند. این نکته نیز توسط آقای راجر اشاره شد.

رسیدن قیمت بیت کوین به بالای ۱۱٫۷۰۰ دلار، راهی برای صعود قیمت این ارز دیجیتال خواهد بود

در جدیدترین توئیتی که منتشر شده، راجر اظهار نظر ماه ژوئن خود را درباره نوسان قیمت بیت کوین بار دیگر عنوان کرد. به نظر می رسید که در آن زمان سطح مقاومتی ۱۱٫۷۰۰ دلار برای بیت کوین را بدون هیچ گونه دلیلی عنوان کرده است. اما مشخص شده است که نوسان قیمت هفتگی بیت کوین کمتر از این سطح باقی مانده است.

منظور وی این است که روند تقریبا بدون تغییر قیمت در این سه ماه قرار است باعبور بیت کوین از سطح ۱۱٫۷۰۰ دلار متوقف شود. جاش در ادامه عنوان کرد: هر زمان این اتفاق بیفتد، افزایش قیمت بیت کوین متوقف نمی شود ، زیرا همچنان به ثبت رکوردهای بالاتر ادامه خواهد داد.

قیمت بیت کوین می‌ تواند در سال جاری روند سال ۲۰۱۷ را تکرار کند

همانطور که قبلا ذکر شده، بیت کوین در سال جاری تاکنون در هر سه ماهه سال تا با بازده مثبت روبرو بوده است. آخرین باری که این اتفاق در سال ۲۰۱۷ رخ داد، مشاهده کردیم که بیت کوین به ۲۰ هزار دلار رسید.

همانطور که توسط شرکت تحلیل بازار مستقر در لندن Skew Markets گزارش شده است، روند صعودی قیمت بیت کوین در هر سه ماهه سال ۲۰۱۹، یادآور بازار گاوی سال ۲۰۱۷ می باشد.

واقعیتی که قابل ذکر است، اینکه بازگشت سرمایه (ROI) بیت کوین در سه ماهه دوم سال است، به این ترتیب که بیت کوین با بازگشت سرمایه ۱۶۱٫۵ درصدی، بالاترین بازده را در سه ماهه دوم سال ۲۰۱۹ در طول ۵ سال اخیر به ثبت رسانده است.

نزدیک شدن نرخ هش شبکه به ۱۰۰ کوینتیلیون

همانطور که توسط بیت کوینیست گزارش شده است، علیرغم ثابت ماندن قیمت، برترین ارز دیجیتال در جهان در حال آماده سازی برای عبور از نرخ هش ۱۰۰ کوینتیلیون هش در ثانیه است.

طبق گفته مکس کایزر (Max Keizer)، یکی از گاوهای بیت کوین، این مسئله به طور کلی یک شاخص صعودی برای قیمت بیت کوین است. این مسئله را می توان از گسترش توان استخراج این ارز دیجیتال از ابتدای سال جاری مشاهده کرد. بدون شک قیمت بیت کوین نیز دنباله روی این روند بوده است.