video thumb

بیت مین، دو دستگاه استخراج اسیک جدید از سری S17 را منتشر کرد!

شرکت بیت مین، تولید کننده دستگاه های استخراج اسیک، از انتشار دو مدل جدید از S17 خبر داد. دو دستگاه استخراج جدید، S17e و T17e هستند که طبق ادعای شرکت هر دو مدل جدید دارای پیشرفت هایی در راندمان، عملکرد پایدار و طول عمر بیشتر هستند.

مشخصات دستگاه های استخراج اسیک جدید منتشر شد

بیت مین مشخصات هر دو دستگاه جدید را نیز اعلام کرد. دستگاه استخراج S17e دارای قدرت استخراج ۶۴ تراهش و بهره وری انرژی ۴۵ ژول در هر تراهش است. T17e نیز قدرتی برابر با ۵۳ تراهش و راندمان انرژی ۵۵ ژول بر تراهش دارد.

S17e و T17e دارای سیستم مجرای دوگانه خروجی گرما هستند و بر اساس گزارشات، طول عمر دستگاه و پایداری آن افزایش می یابد.

علاوه بر این، بیت مین ادعا می کند که این نرم افزار تعبیه شده در هر دو دستگاه استخراج اسیک جدید از استانداردهای امنیتی سایبری بالاتری برای جلوگیری از حملات مخرب برخوردار است.

زمان فروش و تحویل

S17e و T17e در سه نوبت منتشر می شوند. نوبت اول از ۹ سپتامبر برای فروش در دسترس بوده است. فروش نوبت دوم در تاریخ ۱۰ سپتامبر انجام شده و تحویل آن از ۱۱ تا ۲۰ نوامبر خواهد بود.

فروش نوبت سوم و نهایی نیز از امروز انجام می شود و تحویل آن برای دوره‌ی زمانی ۲۱ نوامبر تا ۳۰ نوامبر برنامه ریزی شده است.

همانطور که کوین تگراف در ماه آگوست گزارش داد، بیت مین ظرف شش ماه آینده، ظرفیت خود را تا ۵۰ درصد افزایش خواهد داد.

برنامه جبران تاخیر

این شرکت همچنین برنامه خود را برای جبران تاخیر احتمالی اعلام کرد. گفتنی است که در بخشی از این برنامه، مشتریانی که تحویل دستگاه به آنها با تاخیر انجام می شود، به ازای هر روز تاخیر در تحویل سفارش توسط بیت مین به آنها کوپن جبران داده می شود. به این ترتیب از سهمی که باید به استخر پرداخته شود کسر خواهد شد.