سرمایکس
sarmayex Coin icon

بازار معامله حرفه ای

سرمایکس راه اندازی شد

sarmayex Coin icon
شروع معامله sarmayex Arrow icon
video thumb

همکاری بنیاد توسعه استلار و کی‌بیس برای انجام بزرگ ترین ایردراپ استلار!

لیست عناوین این مطلب

بنیاد توسعه استلار و سرویس پیام رسان کی بیس (Keybase) برای انجام بزرگ ترین ایردراپ استلار در تاریخ ۵ ساله استلار که قرار است ۲ میلیارد توکن XLM به ارزش تقریبی ۱۲۰ میلیون دلار به صورت ایردراپ توزیع شود، با یکدیگر همکاری خواهند داشت. گفتنی است که در طی ۲۰ ماه آینده کاربران کی بیس می توانند انتظار ایردراپ ماهانه ۱۰۰ میلیون استلار را داشته باشند.

طبق گفته این شرکت کی بیس در حال حاضر ۳۰۰٫۰۰۰ کاربر فعال در بین خدمات مختلف خود دارد.

بر اساس پست وبلاگی این شرکت، تنها کاری که شما باید انجام دهید این است که یک حساب کاربری در کی بیس داشته باشید تا به طور خودکار هر ماه و تا زمانی که ایردراپ ادامه داشته باشد، استلار به کیف پول شما ارسال شود.

شرکت کی بیس می گوید انجام سه ماهه ایردراپ تضمین شده است و ادامه این برنامه بستگی به میزان موفقیت در رسیدن به اهداف اساسی دارد.

راه استلار

دنیل دیکسون (Denelle Dixon)، مدیرعامل بنیاد توسعه استلار در گفتگو با کوین دسک عنوان می کند که کی بیس بخش مهمی از استراتژی این شرکت در افزایش پذیرش استلار است:

وظیفه بنیاد این است که استلار را جهانی کند. این طرح بخشی از همین برنامه است. ایردراپ ۲ میلیاردی راهی بسیار عالی است. در طول این مسیر برنامه را بررسی خواهیم کرد.

استلار و کی بیس مدتی با هم همکاری داشته اند. آغاز این همکاری از مارس ۲۰۱۸ با سرمایه گذاری استلار در کی بیس بوده است.

دیکسون گفت که انجام ایردراپ تنها یک سرمایه گذاری برای کاربران کی بیس نیست، بلکه بخشی از پروژه های شرکت برای حمایت از چشم انداز آتی خود است. وی افزود که ۳۰۰٫۰۰۰ کاربر کی بیس می توانند وارد عرصه‌ی ارزهای دیجیتال شوند.

دیکسون در مورد این ایردراپ عنوان کرد:

ارائه این تعداد توکن وقتی به زمان ۲۰ ماهه آن نگاه می‌ کنیم، منطقی به نظر می رسد. این نشان می دهد که ما فکر می کنیم، این ایردراپ فرصتی ارزشمند برای کاربران کی بیس است تا با ما آشنا شوند.

این ایردراپ همزمان با به روزرسانی چندین ویژگی کی بیس در ماه مه سال جاری انجام می شود.

کاربران کی بیس می توانند استلار خود را به کاربران و شماره تلفن های مختلف و حتی آنهایی که حساب کی بیس ندارند، ارسال کنند. سخنگوی کی بیس گفت، در ماه های آینده این شرکت قصد دارد ویژگی های بیشتری را اضافه می کند، از جمله امکان پرداخت با استلار در سراسر وب.

لازم به ذکر است، این مشارکت در ایردراپ در حالی انجام می شود که سایر برنامه های پیام رسان نیز، تلاش خود را برای ورود به فضای ارزهای دیجیتال افزایش داده اند.

تلگرام که ادعا می کند به حدود ۳۰۰ میلیون کاربر خدمت رسانی می کند، قصد دارد که در ماه آینده شبکه باز تلگرام (TON) مورد انتظار خود را راه اندازی کند. در حال حاضر، روش های مختلفی برای ارسال ارزهای دیجیتال در این برنامه و همچنین از طریق توسعه مستقل وجود دارد.

البته، فیس بوک نیز در همین رابطه تلاش هایی را انجام داده است. سرویس واتس اپ، اینستاگرام و مسنجرهای این شرکت مجموعا حدود ۲٫۷ میلیارد کاربر دارند.

هدف اولیه فیس بوک ارائه یک استیبل کوین است که با سیستم عامل های پیام رسان فیس بوک سازگار باشد. به نظر می ‌رسد کی بیس از توییتر درس گرفته است و آن این است که “به جای ایجاد و توسعه یک ارز بومی، با ارز دیجیتال موجود کار کنید.”

سخنگوی استلار عنوان کرد: کی بیس معتقد است که استلار می تواند هدف اصلی بیت کوین را برای انجام پرداخت های سریع، ارزان و جهانی برآورده سازد.

  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media

خرید حضوری

sarmayex pin location