سرمایکس
sarmayex Coin icon

بازار معامله حرفه ای

سرمایکس راه اندازی شد

sarmayex Coin icon
شروع معامله sarmayex Arrow icon
video thumb

مدیر انجمن لیبرا عنوان کرد: عرضه‌ی لیبرای تا پایان سال ۲۰۲۰ !

برتراند پرز (Bertrand Perez)، مدیر انجمن لیبرا به رسانه فرانسوی Les Echos عنوان کرد که پروژه‌ی استیبل کوین فیس بوک تا آخر سال ۲۰۲۰ عرضه خواهد شد. این اظهارات وی یک روز پس از آن عنوان شد که برونو لو مایر (Bruno Le Maire)، وزیر اقتصاد فرانسه متعهد شد که جلوی عرضه‌ی لیبرای فیس بوک را در اروپا بگیرد.

لیبرا بزرگ تر از آن است که بتوان با آن مخالفت کرد

با اینکه فیس بوک اعلام کرد که ممکن است لیبرا هرکز تحت چنین شرایطی عرضه نشود، اما به نظر می رسد که این پروژه بسیار بزرگتر از آن است که بانک های مرکزی و قانونگذاران محلی با آن مخالفت کنند. به طور طبیعی، شرکت غیرانتفاعی مستقر در ژنو که این پروژه را هدایت می کند از روش قانونی اقدام کرده است و مدیر کل آن اطمینان دارد که این استیبل کوین به زودی چراغ سبز را دریافت خواهد کرد.

وی در پاسخ به این سؤال که آیا لیبرا با چالش های قانون گذاری برخورد کرده است، عنوان کرد: یک سال تا عرضه این کوین زمان باقی است و این یک سال برای پرداختن به چنین مسائلی کافی خواهد بود. وی تصریح کرد: همچنان در بسیاری از کشورها قوانین ارزهای دیجیتال به خوبی تعریف نشده است. در کل، این سازمان در تلاش است تا به تمام جنبه های قانونی رسیدگی کند و در موعد مقرر این پروژه را راه اندازی کند. احتمالا لیبرا در سال ۲۰۲۰ عرضه می شود حتی ممکن است در نیمه اول سال جدید این اتفاق بیافتد. پرز توضیح داد:

ما برای دستیابی به این هدف، کارهای زیادی به خصوص با قانون گذاران داریم. ما در حال دریافت تاییدیه به عنوان سیستم پرداخت از کشور سوئیس هستیم. ما کاملا به مسایل مربوط به پولشویی و تامین مالی تروریسم آگاه هستیم و برای رفع چنین مشکلاتی با قانون گذاران همکاری خواهیم کرد.

با در نظر گرفتن جایگاه پرز به عنوان یک فرد در این پروژه، احتمال این وجود دارد که ساز و کار توسعه‌ی لیبرا را دقیق توضیح داده باشد. شاید این پروژه واقعا با سرعت زیادی در حال پیشرفت است.

در این حالت، تهدید برونو لو مایر مبنی بر جلوگیری از عرضه‌ی این ارز دیجیتال در اروپا، مخصوصا در سراسر اتحادیه اروپا نمی‌ تواند از اعتبار کافی برخوردار باشد.

شرکت هایی که منتظر عضویت در لیبرا می باشند

پرز همچنین اظهار داشت که در حال حاضر این پروژه ۲۰ عضو دارد، اما همچنان بیش از ۱۰۰ شرکت وجود دارند که حاضر هستند تا ۱۰ میلیون دلار پرداخت کنند که بتوانند بخشی از پروژه لیبرای فیس بوک باشند. انجمن لیبرا این کاندیدها را بر اساس معیارهای خاصی که مربوط به حوزه‌ی فعالیت آنهاست انتخاب می کند.

پرز همچنین عنوان کرد که ممکن است، ارزش لیبرا تا ۲۰۰ میلیارد دلار افزایش پیدا کند. لازم به ذکر است که این استیبل کوین با سبدی از ارزهای فیات پشتیبانی خواهد شد که شامل دلار آمریکا، یورو، پوند، ین و دلار سنگاپور خواهد بود. یوان چین در این لیست قرار نخواهد گرفت. نکته قابل توجه این است که احتمالا دلار آمریکا سهم ۵۰ درصدی از ارزش استیبل کوین را داشته باشد.

  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media

خرید حضوری

sarmayex pin location