سرمایکس
sarmayex Coin icon

بازار معامله حرفه ای

سرمایکس راه اندازی شد

sarmayex Coin icon
شروع معامله sarmayex Arrow icon
video thumb

آغاز ثبت‌نام صرافی Binance.US در ایالات متحده به استثنای ۱۳ ایالت!

صرافی ارزهای دیجیتال Binance.US که شعبه اصلی صرافی بزرگ بایننس در ایالات متحده است، اعلام کرد که افتتاح ثبت نام حساب هایی که برای چهارشنبه برنامه ریزی شده بود دیگر شامل نیویورک، واشنگتن، فلوریدا و ۱۰ ایالت دیگر نمی شود.

طبق پست وبلاگ منتشر شده‌ی این صرافی ثبت نام در صرافی Binance.US از ۸ صبح روز ۱۸ سپتامبر در اکثر ایالت های ایالات متحده به استثنای ایالت هایی که در ادامه خواهیم گفت، آغاز شده است. این ایالات عبارتند از: آلاباما، آلاسکا، کانکتیکت، فلوریدا، جورجیا، هاوایی، آیداهو، لوئیزیانا، نیویورک، کارولینای شمالی، تگزاس، ورمونت و واشنگتن. همچنین، در ادامه این پست آمده است:

اگرچه ناراحت کننده است که ما نمی توانیم Binance.US را در این زمان برای همه ایالت ها ارائه دهیم، مطمئن باشید که این فقط یک شروع است و ماموریت ما این است که دسترسی به این امکانات را برای همه ایالت ها فراهم کنیم.

هیچ کارمزدی در هنگام راه اندازی دریافت نخواهد شد

پس از آغاز مراحل ثبت نام در صرافی Binance.US با تأیید اعتبار مناسب، اقدام به پذیرش نقل و انتقالات ورودی بیت کوین (BTC)، اتریوم(ETH)، ریپل (XRP)، بیت کوین کش (BCH)، لایت کوین (LTC)، تتر (USDT) و USD خواهد کرد. علاوه بر این، طبق این اطلاعیه، تا تاریخ ۱ نوامبر هیچ کارمزدی دریافت نخواهد شد.

همچنین ذکر شده است که معاملات در Binance.US جدا از Binance.com خواهد بود، زیرا Binance.US یک شرکت مستقل است که توسط خدمات بازرگانی BAM اداره می شود. دارایی های دیجیتال کاربران ایالات متحده نیز در کیف پول Binance.US ذخیره می شود.

  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media

خرید حضوری

sarmayex pin location