سرمایکس
sarmayex Coin icon

بازار معامله حرفه ای

سرمایکس راه اندازی شد

sarmayex Coin icon
شروع معامله sarmayex Arrow icon
video thumb

تبلیغات توکن TON تلگرام به شویه فریبکاری کاربران در فیس بوک

به گزارش روزنامه کومرسانت روسیه، یک حساب کاربری در فیس بوک به نام «سرمایه گذار موفق» اقدام به تبلیغ ارز دیجیتال تلگرام، یعنی TON می کند که گفته می شود این رفتار تبلیغ کنندگان TON در حقیقت نوعی فریبکاری کاربران محسوب می شود.
بر اساس گزارش مندرج در نشریه روسی زبان مذکور، کاربران فیس بوک به محض ورود به این حساب کاربری، به یک وب سایت هدایت می کنند که ظاهری شبیه به شبکه خبری RBC دارد که در زمینه اقتصاد و تکنولوژی روسیه تولید محتوا می نماید. این صفحه حاوی مقاله ای با عنوان سرمایه گذاری بوده که در آن لینکی از یک وب سایت دیگر و یک ویدئو آموزشی در خصوص کسب و کار و درآمدزایی قرار داده شده که پس از مشاهده ویدئو، فرم ثبت نام در پلتفرم TON برای کاربران باز خواهد شد.
پس از ورود اطلاعات تماس کاربران مانند ایمیل و شماره تلفن، این صفحه به آنها قول می دهد که می توانند روزانه رقمی بین ۱۵۰ تا ۲۳۵ دلار در آمد داشته باشند. گفته می شود دامنه این وب سایت در تاریخ ۳۰ آگوست به ثبت رسیده است.
این در حالیست که پلتفرم TON هنوز منتشر نشده است. سه سرمایه گذار بزرگ بر روی این پلتفرم که نامشان فاش نشده است، در ماه آگوست اعلام کردند که این پلتفرم تا ماه اکتبر راه اندازی شده و توکن های آن به نام Gram قرار است در همان تاریخ منتشر شود.
لازم به ذکر است، اوایل ماه جاری میلادی، تلگرام با اعلام خبری بر روی وب سایت خود، زمان تقریبی انتشار TON را حدود دو ماه آینده اعلام کرد.

  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media

خرید حضوری

sarmayex pin location