video thumb

آغاز شراکت بانک آمریکا و شبکه بلاک چین مارکو پولو

«بانک آمریکا» از الحاق به شبکه مارکو پولو به منظور از بین بردن مشکلات مالی خود خبر داد. شبکه بلاک چین مارکو پولو با انتشار بیانیه ای رسمی در این خصوص اعلام کرد که بانک سرمایه گذاری چند ملیتی آمریکا به شبکه این بلاک چین ملحق شده تا از این طریق بتواند بخش تجاری بین المللی نا کارآمد خود را تقویت کرده و سرویس بهتری در اختیار مشتریان خود قرار دهد.
«جئوف بردی»، مدیر بخش تجارت جهانی بانک آمریکا نیز در این خصوص گفت: پیوستن به شبکه مارکو پولو از اهداف استراتژیک ما برای چرخش به سمت تکنولوژی های پیشرفته و استفاده از آنها به عنوان راه حل های موثر تجاری و برآورده کردن نیازهای مشتریان است که این شبکه تمامی این نیازها را پشتیبانی می کند. ما به دنبال یافتن این مساله هستیم که چگونه تکنولوژی می تواند به ایجاد شفافیت بیشتر برای مشتریان ما کند.
«دانیل کوتی»، مدیرکل شبکه مارکو پولو نیز اعلام کرده که به دنبال همکاری با بانک آمریکا در جهت حل مشکلات موجود در بازار است.
لازم به ذکر است بسیاری از سیستم های مالی و اعتباری بزرگ جهان، علیرغم جبهه گیری های سنگین اولیه خود در برابر ارزهای دیجیتال، طی ماه های اخیر اقدام به انجام شراکت با بسیاری از شرکت های فعال در این صنعت کرده اند.
به عنوان مثال، شرکت «مستر کارت» در ابتدای ماه جاری میلادی از آغاز شراکت خود با شرکت ایرلندی TradeIX جهت استفاه از تکنولوژی شبکه های بلاک چین در سیستم مدیریت خود خبر داد. این اقدام مستر کارت موجب شد تا این شرکت بتواند اقدام به تاسیس یک پلتفرم مبادلاتی چند طبقه کند که خدماتی جداگانه برای دلالان و واسطه ها ارائه کرده و همچنین می تواند به طور همزمان، تبادل چندین ارز فیات با یکدیگر را انجام دهد.