video thumb

BitMEX: آینده در دست بازارهای دیجیتال خواهد بود

«آرتور هایس» مدیر عامل شرکت BitMEX معتقد است با ایجاد تحولات شگرف در زمینه تجارت اینترنتی، تجار سنتی بازار به احتمال زیاد رونق کسب و کار خود را از دست خواهند داد.
وی با انتشار مقاله ای در نشریه بلومبرگ، با شااره به اینکه ارزهای دیجیتال ۲۴ ساعت در هفته روز هفته را فعال هستند، گفت که این خاصیت ارزهای دیجیتال، همه چیز بازار را تحت تاثیر خود قرار خواهد داده و حتی در مواردی چون مبادلات ارزی و یا پرداخت هزینه خرید نیز تحت تاثیر روند فعالیت این دسته از ارزها قرار خواهند گرفت.
این فعال بزرگ بازار ارزهای دیجیتال که سخنان خود را در جریان برگزاری کنفرانس آسیایی موسسه مالکن در سنگاپور مطرح می کرد، تاکید کرد که تجار حتی ساعت های ناهاری و یا تعطیلات آخر هفته خود را نیز از دست خواهند داد تا سرمایه های سنتی از این طریق بتوانند برخی ویژگی های بازارهای دیجیتال را برای خود تحصیل کنند.
وی افزود: برخی از حرکات در بازارهای ما به سمت تقلید در بازارهای سنتی در حال حرکت هستند… تمام فرآیندهایی که محدود به مکان و یا معامله چیزی و یا ثبت فیزیکی بودند، امروز همگی در حال زوال هستند. به محض اینکه شما از شر آنها خلاص شوید و به این فهم برسید که آینده بازارها ظرف ۱۰ سال آینده در دست تکنولوژی دیجیتال خواهد بود، به این نتیجه خواهید رسید که بیت کوین ایده عجیب و غریبی نیست.
بر اساس پیش بینی های انجام شده توسط هایس، حتی تمام سازمان های کارگری نیز از چالش دیرینه خود که همان کار پایان هفته کارگران، ارزش افزوده حاصل از کار آنها و یا اضافه کاری های بیش از حد آنها نیز به راحتی و به صورت خودکار رها خواهند شد.