سرمایکس
sarmayex Coin icon

بازار معامله حرفه ای

سرمایکس راه اندازی شد

sarmayex Coin icon
شروع معامله sarmayex Arrow icon
video thumb

بانک مرکزی چین، راه‌اندازی ارز دیجیتال ملی این کشور را در ماه نوامبر رد کرد!

بانک مرکزی چین گزارش های اخیر مبنی بر راه اندازی ارز دیجیتال ملی این کشور را در ماه نوامبر رد کرد. این خبر را منابع خبری نظیر فوربز در اواخر ماه آگوست اعلام کردند، اما روزنامه گلوبال تایمز به نقل از بانک خلق چین عنوان کرد که عرضه ماه نوامبر این ارز و همچنین جزئیات مربوط به سازمان‌ هایی که قرار است با این پروژه همکاری کنند، چیزی جز حدس و گمان نادرست نبوده است.

گزارش های خبری همچنین حاکی از آن بود که بانک های بزرگ ICBC، بانک چین و بانک کشاورزی چین و همچنین علی بابا، تنسنت (Tencent) و UnionPay به عنوان رسانه های یوان دیجیتال عمل می کنند.

در حالی که بانک مرکزی این پیشنهاد را کم اهمیت جلوه می دهد، اما ژئو شیائو چوان (Zhou Xiaochuan) رئیس پیشین بانک مرکزی چین در ماه جولای عنوان کرد که یکی از راه ها این است که “اشخاص تجاری” بتوانند کوین دیجیتالی صادر کنند، همانطور که هنگ کنگ اجازه صدور دلار خود را دارد. وی همچنین بیان کرد که اعلام پروژه لیبرای فیس بوک به این معنی است که این دولت باید اقدامات خوبی را انجام بدهد و یوآن چین را به ارز قوی تری در حوزه ارز دیجیتال تبدیل کند.

گلوبال تامیز در گزارش خود بیان کرد PBoC گفته است که بیانیه پیشرفت این پروژه را در زمان موعد عرضه می کند و از عموم مردم می خواهد که برای کسب اطلاعات بیشتر به بیانیه های رسمی توجه کنند.

این موسسه همچنین بین ارز دیجیتالی برنامه ریزی شده خود و ارزهای دیجیتال مانند بیت کوین، خط مرزی را ترسیم کرده و فناوری خود را به عنوان “ارز دیجیتال قانونی” متمرکز برای حمایت مالی از سوی دولت معرفی کرد.

بانک خلق چین افزود: ارز دیجیتال برای جایگزینی یوآن برنامه ریزی نشده است و در بخش خرده فروشی و برای پرداخت هایی مانند پول نقد نیز استفاده خواهد شد.

  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media

خرید حضوری

sarmayex pin location