video thumb

همکاری پوشاک ورزشی New Balance و بلاک چین کاردانو

چارلز هاسکینسون، مدیر عامل شرکت کاردانو از برنامه شرکت تولید پوشاک ورزشی New Balance برای استفاده از این بلاک چین جهت توسعه فروش محصولات خود خبر داد.
بر اساس گزارش منتشر شده از سوی کریپتو بریفینگ، هاسکینسون که سمت مهندسی ارشد استارت آپ IOHK را نیز در اختیار دارد، اعلام کرده که شرکت New Balance از بلاک چین کاردانو برای معرفی و فروش طیف گسترده ای از محصولات خود استفاده خواهند کرد.
گفته می شود دو شرکت کاردانو و New Balance قرار است این برنامه فروش را در سطح جهان اچرایی کنند. با این حال، طرح های جاری شامل استفاده از توکن ADA نخواهد شد.
هاسکینسون این خبر را در جریان برگزاری جشن دومین سال راه اندازی کاردانو که تحت عنوان نشست کاردانو در بلغارستان برگزار شد، اعلام کرد.
لازم به ذکر است این تنها شرکت New Balance نبوده که به فکر استفاده از بلاک چین برای افزایش و توسعه شبکه فروش خود افتاده است. طی ماه های اخیر، بسیاری از شرکت های مطرح و بزرگ جهان در راستای استفاده از این تکنولوژی با مقاصد مشابه مانند تقویبت زنجیره توزیع، شناسایی اصلی بودن کالا و یا فروش شبکه ای در سرتاسر جهان حرکت کرده اند.
به عنوان مثال فروشگاه بزرگ وال مارت آمریکا در حال استفاده از بلاک چین برای پیگیری اصالت و کلیه اطلاعات مواد غذایی به فروش رسیده در این فروشگاه برای مشتریان خود است.