video thumb

ارائه تسهیلات ۱٫۶ میلیون دلاری به استارت آپ‌های مبتنی بر بلاک چین

شرکت سرمایه گذاری Æ Ventures از فراهم آوردن سرمایه اولیه، تسهیلات و هزینه های مربوط به مشاوره بازار جهت تخصیص به پروژه های مبتنی بر بلاک چین خبر داده که گفته می شود این طرح Starfleet نام داشته و قرار است بر اساس آن، رقمی بالغ بر ۱٫۶ میلیون دلار به عنوان تسهیلات در اختیار پروژه های بلاک چینی قرار داده شود.
بر اساس گزارشی در همین راستا که در نشریه کوین تلگراف منتشر شده، سومین نسخه از برنامه Starfleet قرار است در کشور مالتا به مرحله اجرا در آمده و مبلغ ۱۰۰ هزار دلار به اعضای عضو این برنامه کمک مالی شود. قرار است این برنامه در اوایل ماه نوامبر راه اندازی شده و البته استارت آپ های بلاک چینی باید تقاضا خود برای دریافت این تسهیلات را تا تاریخ ۲۰ اکتبر به شرکت Æ Ventures تحویل دهند.
قرار است این برنامه در هفته موسوم به «هفته رویش» به مرحله اجرا در آید. در طول این هفته، کلیه مشارکت کنندگان در طرح مذکور به مدلی های تجاری، اقتصاد توکن،زیرساخت های بلاک چینی و بخش طراحی اپلیکیشن ها دسترسی پیدا خواهند کرد.
Æ Ventures همچنین از برنامه خود برای اجرای طرحی مشابه در هندوستان تا سال ۲۰۲۰ خبر داده است. نیکولا استاخانوف، مدیر عامل این شرکت در این خصوص توضیح داد: ما از همین ابتدا، از سرعت رشد و پیشترف برنامه Starfleet شگفت زده شده ایم و نمی توانیم تا رونمایی از نسخه سوم این برنامه صبر کنیم. برگزاری این برنامه در مالتا و هندوستان نشان دهنده فرصت های جدید برای پیوستن به فرهنگ رو به توسعه بلاک چین در این مناطق بوده و ما به ادامه این روند توسعه آمیز در راستای رشد و تعالی بلاک چین جهانی افتخار می کنیم.