سرمایکس
sarmayex Coin icon

بازار معامله حرفه ای

سرمایکس راه اندازی شد

sarmayex Coin icon
شروع معامله sarmayex Arrow icon
video thumb

ارائه‌ی برنامه‌ی بازارگردان ویژه‌ی کاربران با حجم معاملاتی بالا در صرافی بایننس!

لیست عناوین این مطلب

صرافی بزرگ ارزهای دیجیتال بایننس در وبلاگ خود اعلام کرد اقدام به راه اندازی یک برنامه بازارگردان (Market Maker) می کند.

گفتنی است که مارکت میکر یا بازارگردان، یک شرکت کارگزار و فروشنده است. که ریسک داشتن تعداد مشخصی از سهام یا اوراق بهادار را به عهده می گیرد. تا معامله آن اوراق بهادار را تسهیل کند. هر بازارگردان با ارائه پیشنهادات خرید و فروش برای تعداد معینی سهام، جهت افزایش سفارش مشتری رقابت می کند. و هنگامی که یک سفارش از یک خریدار دریافت می شود، بازارگردان بلافاصله مقداری از موجودی خود را می فروشد. و یا به دنبال یک سفارش جبرانی می گردد.

بازارگردانی فعالیتی حرفه ای است و بازارگردان‌ ها باید تخصص و دانش کافی در اختیار داشته باشند تا به وسیله آن بتوانند به درستی عمل کنند. بازارگردان نقش های زیادی در بازار سرمایه ایفا می کند که افزایش قدرت نقدشوندگی یکی از مهم ترین آنهاست و به این ترتیب بازارگردان باید مطمئن شود که عرضه و تقاضا برای اوراق بهادار مورد نظر در بازار وجود دارد.

رایج ترین نوع بازارگردان، خانه کارگزاری است که راه حل های خرید و فروش را برای سرمایه گذاران فراهم می کند. تا نقدینگی بازار های مالی را حفظ کند. بازارگردان همچنین می تواند یک واسطه فردی باشد. اما به دلیل حجم بالای اوراق بهادار مورد نیاز برای تسهیل حجم خرید و فروش، تقریبا تمام بازارگردان ها، موسسات بزرگ هستند.

براساس این اطلاعیه، کاربرانی که حجم معاملات ماهانه آنها از هزار بیت کوین (BTC) بیشتر است یا می توانند به چنین حجم هایی برسند و همچنین استراتژی های کیفی در بازار دارند می توانند بلافاصله به این برنامه بپیوندند. بایننس توضیح می دهد که هدف از این ابتکار عمل، نقدینگی بیشتر در صرافی است.

پیشنهادی برای نقدینگی بیشتر

این شرکت می گوید که این برنامه محدود به بازارهای نقطه ای پلت فرم معاملاتی در “لیست جفت ارزهای بازارگردان” است که به صورت دوره ای به روز می شود.

به هر بازارگردان براساس عملکرد خود در بازارهای مختلف امتیاز داده می شود و بسته به این امتیاز، صرافی کارمزدها را محاسبه خواهد کرد.

این امتیاز بر اساس حجم مبادلات بازارگردان، گستره پیشنهادها، اندازه کل سفارشات، مدت زمان سفارش و تنظیم وزن در جفت های خاص داده می شود. بایننس متقاضیان را از طریق روش هایی مانند تهیه داده از سایر صرافی ها یا از طریق صحبت با مدیر حساب اصلی خود ملزم کرده که حجم معاملات خود را اثبات کنند.

همانطور که کوین تلگراف در ماه آوریل گزارش داد، صرافی ارزهای دیجیتال اوکی اکس (OKEx)، یکی از رقبای باننس نیز از برنامه بازارگردان خود خبر داد و برای ایجاد انگیزه در شرکت کنندگان کارمزدهای پایین تر و کاهش هزینه های معاملاتی را به آنان ارائه داد.

  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media

خرید حضوری

sarmayex pin location