سرمایکس
sarmayex Coin icon

بازار معامله حرفه ای

سرمایکس راه اندازی شد

sarmayex Coin icon
شروع معامله sarmayex Arrow icon
video thumb

این معامله‌گران را بخاطر کاهش قیمت بیت کوین سرزنش کنید!

تحلیلگران شرکت تجزیه و تحلیل بازار ارزهای دیجیتال کوین متریکس (Coin Metrics) بر این باور هستند که فشار فروش اخیر بیت کوین در حقیقت از معامله گران کوتاه مدت بیت کوین نشاءت می گیرد، چرا که آنها این ارز را در قیمت ۱۰۰۰۰ دلار تا ۱۲۰۰۰ دلار خریداری کرده اند.

این شرکت مقدار واقعی سرمایه گذاری را مورد بررسی قرار داد و از این طریق اطلاعات مهمی را در مورد احساس و رفتار این سرمایه گذاران و تغییرات در تعداد بیت کوین از زمانی که موج فروش در قیمت ۱۰۰۰۰ دلار شروع شد، به دست آورد. این زمان از ۲۰ سپتامبر تا اول اکتبر بود. طبق گزارش، آنها سه گروه از معامله گران را شامل می شدند که در ادامه به بررسی آن خواهیم پرداخت:

۱٫ دارندگانی که بیت کوین را با قیمتی بالاتر از ۱۳۰۰۰ دلار خریداری کرده اند: قبل از غالب شدن بازار نزولی، بیش از ۷۲۰۰۰۰ بیت کوین متعلق به این گروه بود. در حالی که بخش اعظم این مقدار در طول بازار نزولی منتقل نشده بود، و بر اساس تحلیل های انجام شده در حدود ۴۱۴۰ بیت کوین در طول ۹ روز اخیر توسط این گروه جابجا شده است. بر اساس تجزیه و تحلیل فعالیت های انجام شده بر روی زنجیره، سرمایه گذاری در بین این معامله گران تکامل یافته و این سرمایه گذاران بلند مدت فشار زیادی وارد نکرده اند.

۲٫ دارندگانی که بیت کوین را با قیمتی بین ۱۰۰۰۰ دلار تا ۱۳۰۰۰ دلار خریداری کرده اند: اینها سرمایه های جدیدی بودند که در طی تابستان و افزایش قیمتی که باعث شد بیت کوین به بالاترین نرخ سالانه خود برسد، وارد بازار بیت کوین شدند. این گروه از معامله گران بیشترین فشار فروش را سبب شدند. تجزیه و تحلیل ها نشان می دهد که آنها سرمایه گذاران کوتاه مدت بوده اند که با در نظر گرفتن ضرری متوسط، سعی در حفظ منافع خود داشته اند. چرخش بزرگی در روند بازار در طی ۹ روز گذشته و با افت قیمت از ۱۰۰۰۰ دلار تا ۸۰۰۰ دلار مشاهده شد. این گزارش می گوید تحلیل ها نشان می دهند که در این دوره حدود ۵۰۰٫۰۰۰ بیت کوین به قیمت ۱۰٫۰۰۰ دلار فروخته شده است و تا رسیدن قیمت به ۸٫۰۰۰ دلار تعداد بیت کوین ها به ۷۵۰٫۰۰۰ واحد افزایش یافت.

۳٫ دارندگانی که بیت کوین را با قیمتی کمتر از ۸۰۰۰ دلار خریداری کردند: این گروه شامل سرمایه گذاران بلند مدت بیت کوین هستند که عقیده به جمع آوری بیت کوین برای بلند مدت دارند. این گروه از افراد تنها ۱۵۰٫۰۰۰ بیت کوین را بر روی زنجیره منتقل کرده اند. سودآوری و یا فروش ناشی از ترس، در بین این دارندگان بسیار محدود بود. این رفتار نشان می دهد که اغلب دارندگان بیت کوین، چشم انداز مثبتی به بازار دارند و این دیدگاه آنها تغییری نکرده است. اما در صورت ادامه روند نزولی ممکن است این دیدگاه تغییر کند.

این گزارش همچنین در ادامه عنوان می کند: افت های شدید، مشابه آنچه که اخیرا و پس از به اوج رسیدن بازار در اوایل تابستان مشاهده شد، نادر است اما بی سابقه نیست. مانند آنچه که در طی حباب بیت کوین در سال ۲۰۱۷ رخ داد و قیمت بیت کوین بیش از ۴۰ درصد نسبت به اوج قیمتی خود در مدتی کوتاه افت کرد. بنابراین اگر سطح ۱۳٫۰۰۰ دلار را به عنوان اوج قیمت فرض شود، کاهش قیمت فعلی نیز نزدیک به همین ۴۰ درصد است.

در حال حاضر بیت کوین با قیمتی حدود ۸۲۴۰ دلار مبادله می شود. با این حال بیت کوین هنوز نسبت به هفته گذشته و حتی ماه گذشته با کاهشی بیش از ۱۳ درصد روبرو بوده است.

  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media

خرید حضوری

sarmayex pin location